Statistieken over gewone proc/mem in emerging countries

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• MATANDO
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-03 23:41
Ik moet voor een project uitzoeken wat een normaal systeem (qua processor en geheugen) is in verschillende regio's van de wereld. Nu is het een makkie om die stats te vinden voor resolutie en OS maar voor processor en geheugen kan ik helemaal niks nuttigs vinden.

Ik ben dus op zoek naar een partij die statistieken levert over de systemen van de gebruiker die met name de processor snelheid en de hoeveelheid aan geheugen laat zien. Ik ga er vanuit dat zo een rapport gekocht moet worden, dit is geen probleem maar gratis is natuurlijk ook prima ;)

Weet iemand een partij/site die dit kan leveren?

vinifinder.nl

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"Huiswerkopdrachten" (waaronder ook opdrachten van werkgevers) zijn dan wel niet verboden op GoT, maar je moet je natuurlijk wel houden aan de algemene eisen qua zelfwerkzaameheid die we voor topics verwachten en in de GoT Huisregels te lezen zijn.

Voor de vraag die je stelt is deze topicstart veel te beknopt en is nergens te lezen dat je zelf op zoek geweest bent. Je definieert ook niet exact wat je bedoelt met emerging countries en bovendien lijkt het alsof je alleen maar op aantal MHz uit bent, wat tegenwoordig geen drol meer zegt...

Kortom, GoT helpt GoTters die zichzelf helpen. Begin daar eens mee :o

[ Voor 4% gewijzigd door dion_b op 12-07-2006 11:06 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.