Dell reclame, maar ik heb banners uitgeschakeld :P

Pagina: 1
Acties:

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
nieuws: Dell plant transparantere pc-prijzen
Niet erg belangerijk, en vooral heel dom van mij, maar ik ben een tijdje bezig geweest om te controleren of de banners uitstonden (abbo), want ik zag een advertentie... (ik voel me nu ook wel een domme }:O )

Mijn voorstel is om dat soort dingen in de toekomst een subtiele blur oid te geven, dan is het verschil tenminste duidelijk.
Sorry dat ik jullie hiermee heb lastig gevallen :+

In deeze zin staan drie fauten

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Allow me to say: lol :D

Nouja, hoe vaak zou dit nu voorkomen? Los daarvan lijkt een blur me niet echt wenselijk, we willen het graag leesbaar houden en ik betwijfel of dat het 'probleem' zou opgelost hebben. Een concentratiedipje (laten we het zo maar noemen :+) kan altijd voorkomen he. Bovendien is het nu toevallig zo dat er geen onderschrift bij staat. Een samenloop van omstandigheden zeg maar...

[ Voor 17% gewijzigd door Yoeri op 12-07-2006 10:23 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Afbeeldingslocatie: http://www.rataplan.net/files/got/delladmetblur.jpg

Alsjeblieft, speciaal voor jou O+

Serieus: als de advertenties het nieuws vormen, moeten we daar natuurlijk een plaatje van kunnen plaatsen. Ik heb er een onderschrift bijgezet, meer kunnen we denkelijk niet voor je betekenen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Wat is die Rataplan toch een lieverdje he O+

Laat ik ook maar een duit in het zakje doen en een grote kop koffie inschenken voor Vaudtje, die kan ie denkelijk wel gebruiken :P

Afbeeldingslocatie: http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/153820/2/istockphoto_153820_happy_cup.jpg

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten