Ok, ik heb nu volgens de vele tutorials die op het internet te vinden zijn Exchange Server 2003 voor Windows Small Business Server 2003 geïnstalleerd. In principe heb ik ExDeploy gevolgd en op deze manier ForestPrep, DomainPrep en de installatie van Exchange zelf gedraaid.
Maar nu het probleem. Hoe moet ik nu verder? Behalve deze installatie tutorials en hier en daar wat troubleshooters is er nergens iets te vinden over het instellen van Exchange Server zelf.
Wij hebben hier een extern mailaccount van goedkoophosting.nl. Hoe stel ik het nu in dat de exchange server deze binnenhaalt en vervolgens verspreid over het netwerk?
Stap voor stap uitleg zou te gek zijn
Maar als iemand mij een klein beetje op weg kan helpen zal ik er ook vast wel uitkomen.
Alvast bedankt.
Maar nu het probleem. Hoe moet ik nu verder? Behalve deze installatie tutorials en hier en daar wat troubleshooters is er nergens iets te vinden over het instellen van Exchange Server zelf.
Wij hebben hier een extern mailaccount van goedkoophosting.nl. Hoe stel ik het nu in dat de exchange server deze binnenhaalt en vervolgens verspreid over het netwerk?
Stap voor stap uitleg zou te gek zijn
Alvast bedankt.