Toon posts:

[PHP] Bandwith meter per map

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een script waarmee ik de bandwith kan meten, per map. Ik heb dus verschillende mappen, en die wil ik per stuk meten met een scriptje. Bestaat hier een script voor?

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wat bedoel je precies met de 'bandwidth van een map'? Is dit snelheid waarmee bestanden uitgelezen kunnen worden?

Als je Apache-traffic bedoelt: lees de Apache logfiles uit, kijk bij elke regel uit welke map het bestand komt, en tel dan de traffic per map op.

[ Voor 10% gewijzigd door GlowMouse op 12-07-2006 00:13 ]

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Script Requests, doen we hier niet aan...
Maar wat is precies je bedoeling, leest PHP bepaalde bestanden uit mappen dat je daarvan wil bepalen wat de bandbreedte is die gebruikt word? Of leest één of ander willekeurig programma uit een map en wil je bepalen hoeveel deze gebruikt, en dat in PHP weergeven? Of gaat dit over een FTP server?

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek dus een programma of een script, die per map uitleest hoeveel dataverkeer de bestanden erin verbruikt hebben.

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10-2025

Technicality

Vliegt rechtsom...

Misschien is webalizer wat voor je, apart progje, draai je over je logfiles en dan krijg je mooie grafiekjes en tabelletjes.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

1. Topics over PHP horen in Programming zoals je ook in Waar hoort mijn topic? had kunnen lezen.
  2. Scriptrequests doen we hier niet aan, ook niet in Programming. Sites als HotScripts zijn daar veel beter in.
  3. Hier op GoT willen we graag eigen inzet zien in een topicstart, en die zie ik hier helemaal niet terug. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door.
Bovenstaande punten zijn reden voor dit slotje. :)

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 12-07-2006 01:07 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.