As finishing touch god created the Dutch
Verwijderd
Ik heb nog nooit van iemand gehoord die succesvol het heatsink van de G400 chip heeft afgekregen
Volgens mij kan dat alleen relatief makkelijk bij GeForces (hoewel ook daar voorbeelden zijn van mensen die ze in de vriezer legden om de lijm los te krijgen
)
Ik heb zelf gewoon het volgende gedaan. Op een beurs gewoon een oud 486-koellichaam met fan opgeduikelt. De fan met 2 schroefjes op de standaard G400 heatsink geplakt (je moet misschien de pinnetjes van die HS een beetje naar elkaar toebuigen, dan zit het geval steviger.) Vervolgens met een fijne ijzerzaag die 486-sink in stukken gezaagd, en de aldus ontstane 4 kleine sinkjes met koelprut op de RAM-chips gelijmt. Ding draait nu perfect op 315 (RAM 210/Core 157.5).
Ik heb zelf gewoon het volgende gedaan. Op een beurs gewoon een oud 486-koellichaam met fan opgeduikelt. De fan met 2 schroefjes op de standaard G400 heatsink geplakt (je moet misschien de pinnetjes van die HS een beetje naar elkaar toebuigen, dan zit het geval steviger.) Vervolgens met een fijne ijzerzaag die 486-sink in stukken gezaagd, en de aldus ontstane 4 kleine sinkjes met koelprut op de RAM-chips gelijmt. Ding draait nu perfect op 315 (RAM 210/Core 157.5).
Mijne draait op 160.07core / 213.43mem 
Met een 5Cm fan op de originele heatsink
Met een 5Cm fan op de originele heatsink
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
cool
maakt het verder niet uit dat er dan constant wordt gekoeld, ook als de kaart niet doet. Want er zit geen aansluiting op de kaart dacht ik..
maakt het verder niet uit dat er dan constant wordt gekoeld, ook als de kaart niet doet. Want er zit geen aansluiting op de kaart dacht ik..
As finishing touch god created the Dutch
Ik heb ook gewoon secondelijm gepakt en een Socket7 fan erop geplakt. Kep 'm alleen nog niet overgeklokt, want ik snap geen reet van dat MGA Tweak.
Verwijderd
Ik heb de fan van een oude CPU koeler (coolermaster DP5-5H51) afgeschroeft, en deze met 2 schroefjes weer op het koelblok van de G400 geschroeft.
Dat werkt vrij goed.
Dat werkt vrij goed.
Verwijderd
Tip v an die 486 koeler + sink is de beste die je kan krijgen.
Ik draai nu 150/200Mhz op mijn G400-16MB oem (oftwel G400Max speed!)
koelvennetje eraf slopen en op die G400 CPU koelvin schroeven (is al groter als die van de G400max!)
Overgebleven koelrib in 4 stukken zagen en met koelprut en elastiekjes op je ramchipjes plakken.
MGAClock starten en overclocken maar!
Ik draai nu 150/200Mhz op mijn G400-16MB oem (oftwel G400Max speed!)
koelvennetje eraf slopen en op die G400 CPU koelvin schroeven (is al groter als die van de G400max!)
Overgebleven koelrib in 4 stukken zagen en met koelprut en elastiekjes op je ramchipjes plakken.
MGAClock starten en overclocken maar!
Ik heb mijn G400DH niet getweakt 
Ik speel toch nooit spelleke's, vandaar
Ik speel toch nooit spelleke's, vandaar
Het is onder tussen
170.10Core /212.63 mem geworden

Alleen nog testen op 3d gebied.
Hier hier je meer info vinden voor MGAtweak
Lees ook de bijzittende *.pdf erg veel info!
Die Cyberdude was trouwens ik...
Ohja ik heb een G400SH non-max aka "vanilla"
170.10Core /212.63 mem geworden
Alleen nog testen op 3d gebied.
Hier hier je meer info vinden voor MGAtweak
Lees ook de bijzittende *.pdf erg veel info!
Die Cyberdude was trouwens ik...
Ohja ik heb een G400SH non-max aka "vanilla"
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Pagina: 1