Ik zoek voor mijn schoonvader een goeie draaitafel voor klassieke opera's. Eigenlijk stonden we van het weekend al bijna buiten met een Dual CS505-4, maar het lezen van de recensie op HiFi.nl raadt deze tafel af voor (zwaar) klassiek werk. Het budget is circa 500-1000 EUR voor de tafel en element samen. Belangrijkste vragen:
- Wat zijn goede fora om op dit gebied door te lezen?
- Zijn er onder de HiFi winkels aanraders om te bezoeken, bij voorkeur regio Amsterdam/Haarlem?
Afgelopen weekend zijn we bij RAF geweest, en daar staan gelukkig nog wel wat draaitafels, maar helaas zonder goede onderbouwing waarom een bepaalde tafel/element voor een bepaald type muziek (misschien heb ik de verkeerde verkoper getroffen? Het is dan ook opruiming, dat helpt ook vast niet).
- Wat zijn goede fora om op dit gebied door te lezen?
- Zijn er onder de HiFi winkels aanraders om te bezoeken, bij voorkeur regio Amsterdam/Haarlem?
Afgelopen weekend zijn we bij RAF geweest, en daar staan gelukkig nog wel wat draaitafels, maar helaas zonder goede onderbouwing waarom een bepaalde tafel/element voor een bepaald type muziek (misschien heb ik de verkeerde verkoper getroffen? Het is dan ook opruiming, dat helpt ook vast niet).
Vandaag geen signature