Vreemde Illustratiestijl

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:13
Als beginnende illustrator ben ik erg geintresseerd in verschillende illustratiestijlen.

Een stijl die me vooral intresseerd, maar waar ik geen naam aan kan geven, is de stijl die je bijvoorbeeld terugziet bij illustrators als David Lanham (http://www.dlanham.com/) en Andrew Bell (http://www.creaturesinmyhead.com/).

Het is een wat absurde, maar toch strakke stijl van tekenen. Hoe heet deze stijl, en vooral, zijn er meer illustrators die zich hiermee bezighouden/zo tekenen? :)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01 13:33

André

Analytics dude

Eerste waar ik aan denk is Nozzman :)

[ Voor 14% gewijzigd door André op 11-07-2006 22:52 ]

• Kvn
Dat is een goeie, vergeten te vermelden in mn TS :) Die hangt hier ook rond right?

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Kvn schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:19:
Dat is een goeie, vergeten te vermelden in mn TS :) Die hangt hier ook rond right?
www.joecartoon.com is ook wel redelijk vergelijkbaar (nog wat simpeler) heb alleen geen idee hoe de stijl heet

[ Voor 5% gewijzigd door DopdeDouwer op 11-07-2006 23:22 ]

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 15:11
Dan noem je ook wel gelijk de meester _/-\o_

Vakantie ATM, Zomerstop

Joejoe!

Verwijderd

Wat een gruwelijk goeie sh*t.. Echt te geniaal voor woorden!

• Kvn
Behoorlijk jammer dat Nozzman even een zomerstop heeft ja :p

Joe Cartoon is kwa techniek enigzins te vergelijken, maar niet kwa genre denk ik.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

dat dacht ik nu ook, maar ik vind de linkjes in de topic start toch wel een stukje beter, diverser of zo :)

Stoer; Marduq

Verwijderd

XangadiX schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 05:31:
[...]

dat dacht ik nu ook, maar ik vind de linkjes in de topic start toch wel een stukje beter, diverser of zo :)
Mwah, een blik in het dummybook van Nozz geeft ook wel aan dat hij diverser kan denk ik...

Bdisoke is ook wel iemand die in het rijtje past toch? Tevens mede-GoTter...

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10-2025
Wow creaturesinmyhead heeft een zeer fijne style :) En zoals eerder genoemd is Nozzman zeker ook een van de betere, cartoons vind ik persoonlijk wat minder qua humor maar de style zelf is prima :)

Kan je ook eens aanraden om een kijkje te nemen op Eatpoo en dan voornamelijk het forum :)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

okee okee, dan is dit net zo goed als nozzman :P
maar wel anders...

Stoer; Marduq

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:32

SkyStreaker

Move on up!

Gek genoeg moet ik ineens aan de animatie van Royksopp - Poor Leno denken, op zich ook best apart, heel erg minimalistisch, maar toch.

[ Voor 18% gewijzigd door SkyStreaker op 14-07-2006 22:28 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Pagina: 1