Ik heb hier een passat uit 1994 van mijn ouders. Deze heeft alleen 2 speakertjes (10cm) in het dashboard, en twee speakers achterin (niet in de deur maar ergens op een onhandige plek) Nu wil ik iets betere speakers in de auto die ik nog een jaartje kan gebruiken voordat de auto weg gaat. Ik heb al gekeken voor inbouwspeakertjes voor voorin, maar dat gaat niet werken aangezien die geschroefd moeten worden, en er geen gaatjes voor zitten in het dashboard. Zelf schroeven lukt waarschijnlijk ook niet want er zitten vervelende hoogteverschillen op de plek van de speakers.
Nou heb ik een hele tijd geleden bij de praxis of de gamma een speakerset gezien die je gewoon ergens in de auto neer kan zetten (ze waren bekleed met grijze stof geloof ik) Het waren geen subwoofers, maar eerder 2 drieweg speakers in een rare vorm. Ik zoek nu weer zo iets, maar ik kan niks vinden. Heeft iemand tips? Andere tips zijn natuurlijk ook zeer welkom! Alvast bedankt!
Nou heb ik een hele tijd geleden bij de praxis of de gamma een speakerset gezien die je gewoon ergens in de auto neer kan zetten (ze waren bekleed met grijze stof geloof ik) Het waren geen subwoofers, maar eerder 2 drieweg speakers in een rare vorm. Ik zoek nu weer zo iets, maar ik kan niks vinden. Heeft iemand tips? Andere tips zijn natuurlijk ook zeer welkom! Alvast bedankt!