Toon posts:

Philips 26PF4310

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Afgelopen zaterdag dit toestel zien staan in de Carrefour (België) voor 666€.
Dit lijkt mij een mooie aanbieding, scherm van 66cm is groot genoeg voor mij Ik zou hem in huis halen om mijn oude loodzware Panasonic uit 1986 (!) te vervangen en vooral ruimte te besparen. Dit kreng wil r maar niet kapot!.Nu heb ik echter (nog) geen ervaring met LCD's. Ik zag in de winkel een ander model: de 26PF5321, die echter 999€ kost, maar daarenboven HDMI-aansluiting (2x) heeft en de goedkopere 'slechts' DVI, voor de rest lijken de specs van beide toestellen niet al te zeer van elkaar af te wijken.
Nu ben ik niet zo'n fervent TV-kijker, maar die oude (trouwe) bak moet toch maar eens de deur uit, en daarom zoek ik een toestel dat een niet al te dominante plaats in de huiskamer inneemt.
Zou dit een goede deal kunnen zijn? Wat is trouwens het verschil tussen HDMI en DVI?
Alvast bedankt voor de reacties...

Mvg,JP

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:40

Nik

Het verschil tussen HDMI en DVI moet je op kunnen zoeken, of vragen in de winkel.

Maargoed, HDMI is beeld en geluid, DVI is alleen beeld (gemakkelijk gezegd). Straks komen er aparaten met HDMI (zoals spelcomputers en videospelers), en DVI zie je eik nergens op. Er zijn wel HDMI naar DVI kabels te koop, dus dat moet geen probleem zijn.