PDF Inline Frame

Pagina: 1
Acties:

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-02 19:43
Om PDF files weer te geven op mijn pagina gebruik ik een inline frame.
Dit doe ik met:

code:
1
2
<iframe name="I1" src="/users/1-san.pdf" marginwidth="0" marginheight="0" height="1200" width="700" scrolling="no" border="0" frameborder="0">
Browser to old!</iframe>

Het probleem hierbij is, hij opent de pdf netjes in de frame, maar je krijgt een soort embedded acrobat te zien met kleine pagina's erin. ik wil graag dat het als een geheel wordt weergegeven.

Heb beetje rond lopen kijken, kan wel pdf naar html converten, maar dat is niet de bedoeling. het moet gewoon pdf blijven. Kan ik extra waardes toevoegen waarna het automatisch 100% gezoomed wordt bv, zonder die werkbalken en extra knoppen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Die extra toolbars komen van de acrobat reader installatie van de client direct, daar kan jij geen invloed op uitoefenen.

Houdt er even rekening mee, dat een hoop mensen ook gewoon die optie hebben uitgeschakeld en dus een download aangeboden krijgen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

in je pdf kan je volgens mij wel aangeven dat ie fullscreen geopend moet worden, maar geen idee of ie dan je iframe vult of je venster. Je moet natuurlijk dan wel de pdf kunnen aanpassen

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-02 19:43
dat brengt mij op het volgende.. ik gebruik op dit moment LDU als CMS. Ik moet alle pdf's die ik aangeleverd krijg dus omzetten naar plain text en die weer opmaken in het CMS. Is er een CMS die met PDF kan omgaan.

Na zoeken op verscheidene CMS vergelijkingssite wordt ik er niet wijzer op. Of is er overigens een andere manier?