[omx 52] beetje fastoenlijke oordoppen?

Pagina: 1
Acties:

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 17:32
Ik zit net achter de pc, en ik merk ineens dat mijn on ear oordoppen het begeven hebben, en dan bedoel ik, het veertje wat er voor zorgt dat hij op je oor blijft zitten. Ik moet dus weer iets nieuws hebben, dus ik kijk meteen naar sennheiser, en ik heb daar de omx 52 gevonden (link naar de sennheiser site werkt niet, daarom deze http://www.mp3shop.nl/product/24679)

Zijn dit goede oordoppen?

Of hebben jullie nog andere alternatieven, ik wil wel graag on ear head phones ( ik denk dat mijn oor niet gemaakt is om van die andere dingen te gebruiken, ze vallen er altijd uit :P )

[ Voor 2% gewijzigd door Zjosh op 11-07-2006 20:04 . Reden: Andere site ]

Verwijderd

Kan ik je beter de pmx60 van het zelfde merk aanraden. Is wat goedkoper maar met veel betere drivers. Vergeet niet dat je je oordopen moet inspelen voor een goeie 60uur. Dus niet direct vol volume :).

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 17:32
Die pmx 60 ziet er ook wel gaaf uit idd... Ze hebben wel een mooi design. Thanx, ik zal eens kijken of ik ergens van die doppen kan beluisteren.
Ik ben niet zon BrEzAh met een ipod op 80 decibel ;) kwaliteit, niet kwantiteit

[ Voor 26% gewijzigd door Zjosh op 11-07-2006 21:30 ]

Verwijderd

60 uur inspelen? hier heb ik nog nooit van gehoord maar ik heb al 2 keer de oordoppen van mijn ipod opgeblazen zou dat hier aan kunnen liggen?
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:20:
Kan ik je beter de pmx60 van het zelfde merk aanraden. Is wat goedkoper maar met veel betere drivers. Vergeet niet dat je je oordopen moet inspelen voor een goeie 60uur. Dus niet direct vol volume :).

Verwijderd

Kan het best aanliggen. Maar al 2 keer? Tja die oordopen van een Ipod is niet echt wat je zegt kwaliteit :X. Alle bewegende delen kwa mechanica moet inspelen/inslijten. Je trap een complete nieuwe auto ook toch niet op zijn staart...
Voor bij de koptelefoon drivers (luidsprekers zelf zeg maar) die erg klein en fragiel zijn met een hoge rendement dB/w/m moet je zeker uitkijken dat je dus niet direct vol open gooit. Dat kan namelijk er voorzorgen dat het gaat kraken bij laag / hoog niveau, Laag en hoge tonen verschilen tussen linker en rechter oordop. Of zelfs complete uitval van een oordop.

Maar ik zal zelf voor de pmx60 gaan. Niet te duur, erg robuust, goeie pas vorm en het beste, enorme goeie specificatie als een koptelefoon in deze reeks.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:20:
PMX60 is zwaar verouderd! Niet doen, opvolger (PMX100) is werkelijk stukken beter:

http://www.mp3shop.nl/product/18833

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:07:

Maar ik zal zelf voor de pmx60 gaan. Niet te duur, erg robuust, goeie pas vorm en het beste, enorme goeie specificatie als een koptelefoon in deze reeks.
Ik heb de PMX-60 ook, lekker geluidje, wat sprankelender dan de sony neckband die ik eerst had. Maar.. de pmx-60 zit zoveel losser, dat ik de volgende keer weer een sony haal.

Verwijderd

Ey,

ik kwam deze topic toevallig tegen en ik heb onlangs ook een set nieuwe doppen gekocht (maandje of 5 geleden nu) Ze bevallen me zó goed dat ik je ze toch niet wou onthouden in je zoektocht naar een paar goede doppen.

Het design laat wat te wensen over maar het oor wil ook wat zullen we maar zeggen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.comparestoreprices.co.uk/images/be/beyer-dynamic-dtx700.jpg

Beyerdynamic DTX700

Volgens de audioboer een echte aanrader. Ik was al een tijdje op zoek naar een goede set, maar kon niet dat gene vinden wat ik echt graag wil. Ruimtelijk geluid, goede Basweergave, goed draagcomfort en weinig geluid van buiten.

Deze hoofdtelefoon biedt het echter allemaal!

Ik gebruik hem voornamlijk voor games, muziek en films. De echt hoge tonen vlakt ie wat af maar tegelijk geeft hij wel heel gedetailleerde tonen icm met een mooi vol geluid.

Ik zou deze doppen of in ieder geval het merk mee nemen in je keuze!

Ik heb er ongeveer 80 euro voor moeten neer leggen. En in de zomer is ie wel wat warm... 8)

Succes!
Pagina: 1