Ik zoek een specifiek programma voor syncen ondertiteling

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-07 13:16
Inmiddels heb ik al verscheidene programma's op mijn computer staan, maar geen ervan geeft 100% resultaat.

Ik zoek eigenlijk een programma die het mogelijk maakt een videobestand (film) op een spoor (track) te plaatsen en daaronder een srt/ssa (ondertitel) bestand op een 2e spoor, en dat door simpelweg te schuiven met het tweede spoor ik de ondertiteling synchroon kan krijgen met het beeld.

Pinnacle Studio werkt op dezelfde manier, ook hier kun je de beeldovergangen, audiofragmenten of betiteling op een apart spoor zetten en precies zo plaatsen waar dat je het hebben wilt.

Ik heb de volgende programma's al geprobeerd, maar ze werken niet praktisch genoeg, werken onhandig, geven te weinig speling of keuzemogelijkheden of het resultaat is niet zoals het moet zijn:
- SubSync
- SubMux
- Virtualdub

Weet iemand of zo'n programma bestaat?

Mijn YouTube Channel

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Adobe Premiere

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Verwijderd

Wellicht een combinatie van programma's? Subtitle workshop en DVD Lab Pro werkt hier altijd erg goed. :)

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
Subtitle Workshop

• Snowwie
Het programma moet gewoon eenvoudig blijven, zonder toeters en bellen, enkel dat je ondertiteling fatsoenlijk kunt syncen met een video-bestand. En ook niet door middel van tijd-codes, maar gewoon op het blote oog dmv schuiven

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Ik ken geen programma waarbij het mogelijk is om te schuiven. Ik snap niet echt wat het probleem is met een tijdcode? Je kan toch zelf ook zien of de ondertitel goed loopt? :)

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:33

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Met Echosub kun je door een zin uit de ondertiteling te kiezen, en het bijbehorende tijdstip in de film te zoeken een ondertiteling synchroniseren. Probeer het eens. (Time Stretch is meestal de beste optie bij het synchroniseren)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Snowwie
Bedankt voor de suggestie ik ga dat eens proberen...

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1