The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Je compositie is erg centraal. Op alle vier de foto's staat het onderwerp recht in het midden.
Foto 1 en 4 hebben ook een beetje treurig licht in tegenstelling tot 2 en 3. Die hebben lekker vrolijk zonlicht. Verder zou je misschien nog een groter diafragma kunnen gebruiken om de achtergrond wat rustiger en egaler te krijgen.
Foto 1 en 4 hebben ook een beetje treurig licht in tegenstelling tot 2 en 3. Die hebben lekker vrolijk zonlicht. Verder zou je misschien nog een groter diafragma kunnen gebruiken om de achtergrond wat rustiger en egaler te krijgen.
Ik ben het eens met justawitte. Een beetje nabewerking zou de foto's trouwens iets levendiger kunnen maken. Vooral die laatste kan wel wat leveling gebruiken.
Jammer dat je lens niet al teveel macro capaciteiten heeft. Het onderwerp is net te klein naar mijn smaak. Met een 1:1 lens zou je het lieveheersbeestje op de helft van je frame in beeld gebracht hebben
Foto #3 lijkt het lieveheersbeestje niet helemaal scherp
Foto #2 en #3 zijn naar mijn mening de beste in de serie.
Jammer dat je lens niet al teveel macro capaciteiten heeft. Het onderwerp is net te klein naar mijn smaak. Met een 1:1 lens zou je het lieveheersbeestje op de helft van je frame in beeld gebracht hebben
Foto #3 lijkt het lieveheersbeestje niet helemaal scherp
Foto #2 en #3 zijn naar mijn mening de beste in de serie.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
De foto's zijn gemaakt met een Powershot S2. Ik heb via de manual stand en supermacro geprobeerd het beestje zo dicht mogelijk bij de lens te krijgen alleen beleef ie niet stilzitten. Dat was lastig.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Gave foto's hoor.. Lieveheersbeestjes zijn makkelijk op de foto te zetten, ze lenen zich er heel goed voor
zelfs als ze met intieme dingen bezig zijn
http://img119.imageshack.us/img119/5756/p10100805gv.jpg Gemaakt met elcheapo olympus digicam