Toon posts:

Scheepvaart fotografie

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien er specifiek in scheepvaart fotografie nog niet heel veel te doen is wil ik proberen een forum op te zetten over dit onderwerp, wie interesseerd zich hier in en wil dit samen met mij opbouwen tot een succesvol iets?!

Alle opties en ideeen zullen meegenomen worden aangezien we dan from scratch beginnen! Ik ben wel op zoek naar mensen die het echt leuk vinden om mee te helpen, niet naar mensen die zich aanmelden, 3 x posten en nooit meer terugkomen!

KLIK

@ Mods: Als deze post niet toegestaan is, excuses!

Afbeeldingslocatie: http://www.zeeuwseogen.nl/fotoalbum/albums/userpics/10001/Searay3.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door Zoefff op 11-07-2006 19:04 ]

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:15
waarom een forum opzetten, je kan hier toch ook en verzamel en in fga een info topic openen?

leuke foto's op de site BTW!!
vindt deze toch wat minder spectaculair...

huidige opstelling

Verwijderd

Topicstarter
Het zou ook op een bestaand forum kunnen, maar om kwaliteit te bevorderen lijkt het mij mooier om er een heel forum aan te wijden. Er zijn veel kanten van fotografie wat onderbelicht, scheepvaart fotografie vind ik er één van.

Op een forum kun je verschillende aspecten uitgebreider benaderen en laten zien. Wanneer je alleen een topic gebruikt zijn er altijd veel beperkingen.

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 19:24

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:47:
Het zou ook op een bestaand forum kunnen, maar om kwaliteit te bevorderen lijkt het mij mooier om er een heel forum aan te wijden. Er zijn veel kanten van fotografie wat onderbelicht, scheepvaart fotografie vind ik er één van.

Op een forum kun je verschillende aspecten uitgebreider benaderen en laten zien. Wanneer je alleen een topic gebruikt zijn er altijd veel beperkingen.
Ik denk dat het enorm lastig is om naamsbekendheid te krijgen voor jouw soort fotografie als je dit direct doet met een nieuw forum, want zoals je zelf al aangeeft, is er weinig over te vinden, en dus weinig animo voor.

Waarom zoveel moeite doen om een eigen forum/website te maken, terwijl dat ook kan op een bestaand forum GOT/DPZ.

Hierbij behaal je denk ik zelfs een beter resultaat en zal wellicht de animo harder stijgen, dan als je het doet op een eigen forum!

Mocht de interesse dusdanig groot worden, kun je altijd alsnog een eigen forum beginnen met de mensen die er interesse voor hebben!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 14:03

Zoefff

❤ 

Dit is inderdaad niet toegestaan, er staat in de GoT policy duidelijk beschreven dat spam en/of werving niet de bedoeling is. Voortaan kan je bij twijfel beter éérst contact opnemen met een moderator.

Je kan natuurlijk wel een linkje in je signature opnemen :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.