Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
1
| del BEGINLETTERS*.* |
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Of start een ftp server op je eigen pc, log in met flashfxp ofzo en verwijder 't bestand dan
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
[ Voor 15% gewijzigd door mo3lla op 11-07-2006 18:07 ]
"DEL /S filenaam" in een command prompt?
Whatever
Verwijderd
of gewoon ff booten met een dosdiskette en dan ouderwets verwijderen.
Beter: dir /x voor de 8.3 naam en dan die verwijderen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Nee, beiden niet mogelijk.BtM909 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:46:
Als je het bestand selecteert en op F2 ramt, kan je het bestand dan wel renamen? En moven met je muis door het bestand aan te klikken en te verplaatsen naar een andere map werkt ook niet?
MoveOnBoot werkt ook niet. Krijg waarschuwing dat bestandsnaam ongeldig is.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:07:
Kan je niet even MoveOnBoot 1.9.5 downloaden dan kijken of je het kan verwijderen?
of gewoon ff booten met een dosdiskette en dan ouderwets verwijderen.
[ Voor 36% gewijzigd door kemphaas op 11-07-2006 19:18 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ik kan zo gemakkelijk afbeeldingen met naam: [test] enzo verwijderen, maar als ik een afbeelding een naam geef met een komma erin (een gewone afbeelding waar niets mis mee is) zoals [test, test] dan zegt ie steeds dat ie m niet kan vinden, hoe moet je dit verhelpen?Wannapuf schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:20:
dit moet je intiepen: cd downloads
*edit* oh, en als je bestanden wilt verwijderen met spaties erin dan moet je de naam tussen aanhalingstekens " zetten
[ Voor 22% gewijzigd door MrVulcan op 11-07-2006 19:44 ]
Whatever
Heb ik al gedaan, maar dan komt gewoon de volledige naam in het scherm te staan, zonder een verwijzing naar een andere naam.Okeanos schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:42:
Het makkelijkste is nu om (zoals F_J_K al aangaf) met het commando dir /x een lijst van de bestanden in die directory op te vragen. Als het goed is zie je dan je afbeelding met ongeldige naam met daarnaast naam~1.jpg, ofzo iets. Als je vervolgens die naam gebruikt om te verwijderen dan zou het zonder problemen moeten gaan.
Ook niet links daarnaast?kemphaas schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:43:
[...]
Heb ik al gedaan, maar dan komt gewoon de volledige naam in het scherm te staan, zonder een verwijzing naar een andere naam.
Nee, daar staat alleen een datum en een tijd, en als ik de hele naam probeer krijg ik dat de bestandsextensie te lang is.
[ Voor 9% gewijzigd door kemphaas op 11-07-2006 19:51 ]
*edit* Je zou eventueel een alternatief voor explorer kunnen gebruiken zoals Total Commander om te kijken of het daarmee wel lukt. Ik krijg alleen het gevoel dat XP zelf tegenwerkt. Misschien dat een scandisk aangeeft dat er fouten in het bestandssysteem zijn?
[ Voor 57% gewijzigd door MrVulcan op 11-07-2006 19:55 ]
Alfa Romeo, Audi, BMW, Cadillac, Chervolet, Chrysler, Citroen, Corvette, Daewoo, Daihatsu, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Jaguar, Lamborghini, Lancia, Lexus, Lotus, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubisi, Morgan, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rolls Royce, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo.jpgOkeanos schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:51:
Kan je de volledige bestandsnaam anders even posten? Dan ga ik hem hier ook proberen aan te maken
Bij mij zelf is de laatste letter die ik kan typen als bestandsnaam de 2e s van Mitsubisi
*zucht* Microsoft
Nog een aantal suggesties om te proberen:
- Vanuit download directory: del alfaro~1.jpg.
- Alle bestanden behalve de jpg verplaatsen naar een andere map als backup. Dan via cmd naar d: en uitvoeren: rm /s downloads . Dan wordt de map geheel verwijderd en hopelijk het bestand dat erin zit ook.
- Mocht dat niet werken dan kan je ook vanuit cmd nog chdsk /x d: uitvoeren. Daarbij worden ook een aantal controles uitgevoerd op de bestands-indexen. Mogelijk ziet hij dan dat ie te lang is?
[ Voor 5% gewijzigd door MrVulcan op 11-07-2006 21:07 ]
Nog een vraagje, in feite waren het twee wallpapers met dezelfde naam. Eentje heb ik nu weg gekregen via jouw manier, alleen de ander nog niet. Hoe zou de ander dan heten. Heb nl [del alfaro~2.jpg] ook geprobeert. Maar weet de naam van die ander dus niet.Okeanos schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:56:
Ik kan het probleem in ieder geval niet reproduceren. Het probleem schijnt vaker voor te komen doordat Internet Explorer bestanden opslaat zoals ze oorspronkelijk heten. Daarbij wordt dus niet gecontroleerd of het bestand te lang is.
*zucht* Microsoft![]()
Nog een aantal suggesties om te proberen:
- Vanuit download directory: del alfaro~1.jpg.
- Alle bestanden behalve de jpg verplaatsen naar een andere map als backup. Dan via cmd naar d: en uitvoeren: rm /s downloads . Dan wordt de map geheel verwijderd en hopelijk het bestand dat erin zit ook.
- Mocht dat niet werken dan kan je ook vanuit cmd nog chdsk /x d: uitvoeren. Daarbij worden ook een aantal controles uitgevoerd op de bestands-indexen. Mogelijk ziet hij dan dat ie te lang is?
Hmm, dat zou ook mijn gok zijn geweest. In principe wordt de naam van een gedownload bestand aangevuld met (1) al het bestand al bestaat. Probeer anders alfaro~3 t/m alfaro~9. Als het goed is het getal achter de ~ ieder keer met 1 opgehoogd. De naam had je dus kunnen achterhalen via dir /x maar dat werkt bij jou waarschijnlijk niet, omdat de naam sowieso al ongeldig is.kemphaas schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:49:
[...]
Nog een vraagje, in feite waren het twee wallpapers met dezelfde naam. Eentje heb ik nu weg gekregen via jouw manier, alleen de ander nog niet. Hoe zou de ander dan heten. Heb nl [del alfaro~2.jpg] ook geprobeert. Maar weet de naam van die ander dus niet.
[ Voor 7% gewijzigd door MrVulcan op 11-07-2006 22:15 ]
shazam
Ja, is een goede oplossing denk ik, zei het niet dat mijn downloadmap meer dan 100GB groot is, en nog vervelender, er staat onvoltooide torrentbestanden die je volgens mij niet kunt verplaatsen, of ligt dat aan mij?shazam schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:20:
Shift inhouden en dan de delete knop indrukken? word het bestand direkt verwijderd zonder eerst naar een prullenbak te gaan!
Nee, dit werkt ook niet.shazam schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:20:
Shift inhouden en dan de delete knop indrukken? word het bestand direkt verwijderd zonder eerst naar een prullenbak te gaan!
[ Voor 47% gewijzigd door kemphaas op 12-07-2006 08:07 ]
del alfa[TAB]
Wellicht vult hij dan wel de hele bestandnaam aan? Zo ja... dan snel op [ENTER] drukken
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.
Hij vult de naam idd aan, maar zodra ik dan op enter druk: "De bestandsnaam of -extensie is te lang."maroesjk schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 08:22:
Nog een oplossingspoging... Vanuit een dos-box in d:\download intikken:
del alfa[TAB]
Wellicht vult hij dan wel de hele bestandnaam aan? Zo ja... dan snel op [ENTER] drukken
del alfa[TAB]
bij mij ook leidt tot de mededeling dat de bestandnaam of extensie te lang is. Wat bij mij in DOS wel werkt is:
ren alfa[TAB] test.txt
del test.txt
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.
Verwijderd
Dat zou ook nog weleens kunnen helpen.
Het verplaatsen van alle bestanden is niet zo heel moeilijk hoor. Even via windows naar de betreffende map gaan en ctrl+a indrukken om alles te selecteren. Dan met ctrl ingedrukt op de kwaadaardige .jpg drukken om deze te deselecteren. Dan in het menu bewerken kiezen voor knippen en naar een andere map gaan om daar weer te plakken. Zolang je niet bezig bent met het downloaden van de torrents is het tijdelijk verplaatsen van de bestanden geen probleem. Als je na het verwijderen van de map deze maar weer opnieuw aanmaakt en alle bestanden daarna terugplaatst. Baat het niet dan schaadt het nietkemphaas schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 08:06:
Ja, is een goede oplossing denk ik, zei het niet dat mijn downloadmap meer dan 100GB groot is, en nog vervelender, er staat onvoltooide torrentbestanden die je volgens mij niet kunt verplaatsen, of ligt dat
Inderdaad, het is gelukt. Eigenlijk heel makkelijk, maar toch iedereen bedankt!Okeanos schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:56:
[...]
Het verplaatsen van alle bestanden is niet zo heel moeilijk hoor. Even via windows naar de betreffende map gaan en ctrl+a indrukken om alles te selecteren. Dan met ctrl ingedrukt op de kwaadaardige .jpg drukken om deze te deselecteren. Dan in het menu bewerken kiezen voor knippen en naar een andere map gaan om daar weer te plakken. Zolang je niet bezig bent met het downloaden van de torrents is het tijdelijk verplaatsen van de bestanden geen probleem. Als je na het verwijderen van de map deze maar weer opnieuw aanmaakt en alle bestanden daarna terugplaatst. Baat het niet dan schaadt het niet