[asus x800pro vivo]Kabel kwijt

Pagina: 1
Acties:

• Flasherrr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:40
Ik ben de vivo kabel van mijn videokaart verloren, geen idee hoe, maar uren lange zoekacties hebben niet geholpen :'( . Het is een 9 pins kabel, die gesplit wordt in 4 aansluitingen. Ik krijg er niet een andere kabel in, past gewoon niet.

Dus ben ik gaan bellen naar winkels, maar die zeiden dat ze niet aan zo'n kabeltje konden komen, en er ook geen eentje over hadden, maar dat mycom de hoofdleverancier was van asus en die mij wel konden helpen. Niet dus, die zeiden weer dat ik een mailtje naar asus moest sturen, gedaan maar weer zonder resultaat.

Dus ik mijn vraag, weet iemand waar ik wel zo'n kabeltje kan krijgen? Ik heb nog wel een foto van de aansluiting:
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/29012phpvw3cem.jpg

Ik heb in "de grote tv-out faq" gekeken, maar niets gevonden en de search functie gebruikt, als ik iets over het hoofd heb gezien sorry voor dat...

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hmm ik zou ff met asus nederland bellen. Mailtjes komen niet aan is mijn ervaring.

I, for one, like Roman numerals

• Flasherrr
Def_P schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:31:
Hmm ik zou ff met asus nederland bellen. Mailtjes komen niet aan is mijn ervaring.
Het mailtje was wel overgekomen, en ze hebben zelfs een mailtje terug gestuurd met de mededeling dat ze niet konden helpen.
Bellen is eigenlijk ook niet echt een optie, want ze hebben geen nummer voor nederland, alleen maar een notebook hotline.

Verwijderd

In dat geval moet je misschien een 'gevraagd' advertentietje plaatsen in V&A, ik denk dat er een boel mensen zijn die het kabeltje niet gebruiken.

Verwijderd

Kabeltje?
Dat geval wat ik hier heb liggen is een hele blok. Er staat "Asus VIVO" op met 2x S-video in/out 2x comp. in/out.
Is 8-polig maar mogelijk voor een andere Asus video-kaart? Ik vraag me af waar ik deze nu bij gekregen heb?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Ja klopt, volgens mij hoort er idd zo'n blok bij waar tulpaansluitingen op vast zitten.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Flasherrr
GGS_VR6 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:05:
Ja klopt, volgens mij hoort er idd zo'n blok bij waar tulpaansluitingen op vast zitten.
Als je dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/29012phpw6mdSv.JPG
een blok vind..... en het is toch echt 9 pins.

• Flasherrr
Toch maar een klein schopje om dit topic onder de aandacht te brengen.... O-)

Echt niemand ideeen? Want volgens mij ben ik niet de enige die met zo'n probleem zou kunnen zitten....

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:56

sapphire

Die-hard pruts0r

Zou idd fijn zijn als iemand er 1tje heeft :)
Dan kan ik ook m'n TV-out weer eens gebruiken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door sapphire op 13-07-2006 23:46 ]

Gabriël AM5

Pagina: 1