Toon posts:

advies LCD tv tot € 1000

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een LCD tv gaan kopen tot € 1.000,00

ik zit te denken aan een 32" maar graag me af of dat niet te groot is, omdat ik er maar max 3,5 meter vandaan zit.

wat ik wel zeker moet hebben is 2x scart (rgb) en 1x (liefst 2x) component aansluiting voor mijn XBOX360. bij 2x component kan ik ook mijn dvd speler er nog naast zetten, maar daarbij vind ik eigenlijk RGB Scart wel voldoende kwaliteit.

Daarnaast moet hij natuurlijk HD Ready zijn.

De merken waar ik naar kijk zijn: Samsung, Sony, LG en Philips.

Maar als een ander merk minstends zo goed is wil ik dat natuurlijk ook wel weten ;)

Ps. de reden dat ik dit post is omdat ik door de bomen het bos niet meer zie. ben al in diverse winkels geweest, diverse internet sites. wat ik wel weet is dat ik de beste beeldkwaliteit (in mijn prijsklasse) kan vinden in de eerder genoemde merken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 16:16 ]

Verwijderd

De Benq DV3251
Die is wel voor € 1000 te vinden
http://www.benq.nl/Products/LCDTV/index.cfm?product=632

Verwijderd

Je hebt dan wel al vooronderzoek gedaan, maar hier op 't forum is genoeg te lezen over alle merken die jij hierboven noemt.

Verder is 3,5 meter van een 32" schermafzitten geen ramp hoor. Mits je maar niet naar een brakke tv uitzending zit te kijken. Xboxen gaat prima :)

Verwijderd

Topicstarter
die had ik nog niet gezien, ziet er inderdaad erg goed uit. ik wilde nog een tijdje wachten met kopen, maar als deze in alphen te koop is zou het zomaar kunnen dat hij er na dit weekend staat.
uiteraard wil ik hem wel eerst in de winkel zien.

1 minpuntje (op de foto's) het design van samsung vind ik zoveel mooier (hoewel het vrouwtje nooit meer zwart wil hebben ;) )

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, je moet toch echt zelf je keus maken. Op het forum is over de merken die je noemt erg veel informatie beschikbaar, maar uiteindelijk moet je echt zelf kiezen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.