Ik heb een x-aantal pagina's met tekst een afbeeldingen gemaakt in Pages. Die heb ik naar een PDF geëxporteerd. Geen probleem daar, alleen als die PDF moet worden afgedrukt heb ik links een gigantische ruimte open van een cm of 7/8. Hoe krijg je dat in Pages goed ingesteld? Ik heb al bij de page-layout gekeken en daar staat A4 op de het juiste pagina formaat en de marges zijn ook goed. Maar toch die 7 a 8 cm speling aan de linker kant. Iemand enig idee?
dus de PDF is wel goed?
dan zou ik het eens in de afdrukinstellingen van Acrobat gaan zoeken
Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39
Dit klinkt alsof het paginaformaat in Pages ingesteld staat op Letter in plaats van A4. M'n Mac is nu weg dus ik kan zo even niet nakijken waar die optie in Pages staat.
Nee, de PDF is niet goed. Misschien niet geheel duidelijk neergezet....Xcalibur schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:27:
dus de PDF is wel goed?
Als ik de PDF open dan heb ik een mega ruimte aan de linkerkant. Die ruimte moet ik kwijt zien te raken.
Hij staat dus echt op A4 formaat. Dat staat bij Archief/Pagina-instellingen. Wat ook zo gek is als ik in Pages die pagina's bekijk, er links ook een grijs gebied is wat met exporteren klaarblijkelijk als leeg gebied gezien wordt. Ik denk dat als ik dat grijze gebied kwijt bent, en alles er gevuld uitziet in Pages het probleem opgelost is...alleen waar zet ik dat goed?????Sijmen schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:31:
Dit klinkt alsof het paginaformaat in Pages ingesteld staat op Letter in plaats van A4. M'n Mac is nu weg dus ik kan zo even niet nakijken waar die optie in Pages staat.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 16:44 ]
Als je nou eerst is uitzet dat je geen comments wilt zien dan heb je die lege ruimte niet.
View / Hide Comments (werk met US versie).
EDIT: Je zegt het eigenlijk al zelf in je laatste post zie ik nu
[ Voor 21% gewijzigd door Uberprutser op 11-07-2006 18:04 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Je bent geweldig!!!Ballebek schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:00:
Als je nou eerst is uitzet dat je geen comments wilt zien dan heb je die lege ruimte niet.
Ik heb me rot gezocht bij de layout instellingen en dan zit het weer ergens anders verstopt....
hartelijk dank.
Ik vind het sowieso debiel dat er niet een extra menu komt als je print van wat je wel en niet wilt.
Ik doe heel veel met Pages, zit er misschien 2 uur in te kloten iedere dag maar je moet iedere x in een menu iets aanpassen wat je wel of niet wilt printen.
Als ze dat nou ff lekker in een extra menutje doen ben ik blij (zo werkt het met ieder ander dom programma ook dus waarom niet in een programma voor domme mensen
)
Ik doe heel veel met Pages, zit er misschien 2 uur in te kloten iedere dag maar je moet iedere x in een menu iets aanpassen wat je wel of niet wilt printen.
Als ze dat nou ff lekker in een extra menutje doen ben ik blij (zo werkt het met ieder ander dom programma ook dus waarom niet in een programma voor domme mensen
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Pagina: 1