Geen emailadres verificatie bij versturen van bulk mail

Pagina: 1
Acties:

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14
Ik probeer een bulk mail (1000 adressen per keer) te versturen via Outlook op mijn werk, maar wanneer ik de mail probeer te verzenden, worden er onherkenbare namen gevonden en wordt er niets verzonden.

Ik kan de lijst (10.000+ adressen) niet handmatig doorlopen. Kan ik iets in -of uitschakelen waardoor Outlook dergelijke ongeldige adressen gewoon negeert?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Waarom zou je hem niet handmatig kunnen doorlopen???
Checks van outlook ( express ) zijn voor zover ik weet heel simpel, zit er een @ in en is na de @ er een punt aanwezig.

Gewoon even lijst in excel gooien en dan gaan goochelen met wat formules... Heb je de foute er zo uit.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Niet helemaal: want er zijn meerdere regels:

minimaal 1 character voor de @
maximaal 1 maal de @
minimaal 1 karakter na de @
minimaal 1 punt na de @

Maar op zich zou dit met wat slimme excel formules inderdaad wel te achterhalen zijn. Waar komen de email adressen vandaan en hoe stop je ze in Outlook. Heb je namelijk ook al geprobeerd om Check Names (CTRL + k) uit te voeren? Als namen niet kloppen, dan krijg je daar direct een melding van EN kan je het herstellen voor het versturen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14
De emailadressen komen uit een database die automatisch wordt gevuld door de mensen die zich aanmelden voor de nieuwsbrief. Ik zal kijken wat ik met Excel kan doen.....

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien zou je de check dan al in de website in kunnen bouwen, lijkt me de meest handige plaats...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters