Toon posts:

hotmail inbox opslaan op pc

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo, vroeger kon je nog via pop3 je hotmail inbox binnenhalen in outlook en opslaan.

nu kan dat niet meer zonder abonnement.

ik heb alleen 2260 mailtjes in mijn inbox nu en het begint riskant te worden. is er toch een manier dit te backuppen?

ik heb mr postman en hotmail popper geprobeerd, maar die werken niet meer.

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
outlook 2003 kan gewoon hotmail laden, kan de berichten zo kopieren.

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:35

alm

Kun je 'm niet koppelen in Outlook Express? Dan kun je items overzetten naar je gewone mailbox op je pc.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Als het goed is moet Hotmail Popper gewoon werken :?
Kan je wat meer info geven wat er mis gaat. Het kan ook aan Outlook liggen; dan moet je ff Mozilla Thunderbird gebruiken om ze te backuppen.

Verwijderd

Ik kan dit bevestigen, ik gebruikte ook Hotmail Popper maar dit werkt "ineens" niet meer. Vraag me even niet naar de foutmelding want ik gebruik die account haast niet meer.

Ook werkt bij mij het binnentrekken van Hotmail niet meer via Outlook 2003 sinds ik ben afgestapt van Hotmail Plus.
Als ik een extra e-mail account in Outlook aanmaak voor hotmail (ik kies dan voor HTTP), dan krijg ik in de mappenlijst in Outlook wel een extra setje 'folders' te zien waaronder Inbox, Outbox etcetera, maar hier komt geen mail in.

Eerst had ik Hotmail Plus, toen werkte dit dus wel, nu niet meer.

Zie ook:

http://join.msn.com/?page...sn.com/cgi-bin/sbox%3Frru%

Het schijnt dat met 'oude' hotmail email accounts (zonder Plus dus) dit nog wel mogelijk is maar niet met nieuwe, of juist andersom.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 16:16 ]

Verwijderd

Ik gebruik mijn hotmail ook in outlook, en dat gaat prima. Alleen bij account info aangeven dat het HTML mail is, uit mijn hoofd gezegd. In ieder geval niet via POP.

• F-Wee
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06-2025

F-Wee

vreemd, hier stond toch iets??

Je kunt ook eens Poppeeper of Freepops proberen. Dat werkt bij mij tot nu toe probleemloos.

Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-02 18:17
Outlook 2003 geeft deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://vincentius.net/MSO2003.JPG

• ThE_En4CeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 11:51
Ik denk dat t dan alleen bij oude nog werkt... heb sinds 1998 een hotmail accountje en laatst (3 weekjes geleden, hooguit) werkte het nog gewoon via Outlook Express. Moet er wel bij vermelden dat ik ooit dat truukje heb gebruikt om van een 2 MB naar een 250 MB mailbox te gaan O-) .

Beetje apart... :?

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-01 17:17

Oof

Je hebt nog een trucje en dan ga naar 2 gig

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
mijn oude account werkt super met Outlook Express , gebruik het dagelijks actief (1997 aangevraagd), mijn nieuwere spam account komt uit 2003 en kan het niet

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Je kunt dit alleen doen als je een Hotmail account gebruikt die ouder is dan een paar jaar.. Ik dacht 3 jaar ofzo? Die van mij werkt prima, aangezien ik die al vele jaren heb. Ik heb laatst een nieuwe Hotmail account erbij gemaakt, en die is niet op te halen via Outlook.. Ik gebruik overigens ook Outlook 2003...
Pagina: 1