Toon posts:

Trillian

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op mijn werk gebruik ik graag Trillian, er zit ook Windows Messenger op mijn computer. Ik kan helaas geen betere versie installeren, wegens beperkte administrator privileges...

Maar mijn vraag ging eigenlijk over Trillian. Want ik heb daar twee accounts aangemaakt, een voor AOL en een voor mijn MSN. Mijn AOL logt prima in e.d., maar mijn MSN wil maar niet.

Weet iemand waardoor dit komt? Heeft dit te maken met het fenomeen Windows Messenger en de adm. privileges?

Bedankt alvast
Simon.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
In je trillian profile staat een msn.ini uit mijn hoofd. Daar staat ook een poort in. MSN kan je ook over een andere poort gooien. Ik weet niet of Trillian een andere poort gebruikt als MSN Messenger, maar het kan zijn dat het verkeer door een firewall wordt geblokkeerd.

[ Voor 18% gewijzigd door mithras op 11-07-2006 15:56 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Denk dat dit met het fenomeen proxyserver te maken heeft, en die staat daar met een reden. Als je wilt kunnen messagen op je werk moet je dat maar met je baas bespreken. Die zal heus de noodzaak wel inzien als die er echt is. Hier op GoT gaan we je in ieder geval niet helpen met het omzeilen van het bedrijfbeleid.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.