26" lcd tv

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-02 15:04
We willen een lcd tv kopen alleen het is erg moeilijk de verschillende tv's te vergelijken. Er is niet een bepaald budget, maar de tv moet uiteraard wel nog flink wat jaar mee kunnen. Als ik naar de specificaties kijk van de tv's zijn ze allemaal wel gelijk. De verkoper van de Harense Smid word je ook niet veel wijzer van en de tv's zijn ook niet ingesteld daar.

Mijn oog is gevallen op de Sony KLV-V26a10 en de verkoper was zelf erg te spreken over de panasonic TX-26LX52F. De panasonic is een stuk goedkoper en de specificaties zijn gelijk. Wat zijn de verschillen tussen de tv's en zie ik nog goede 26" tv's over het hoofd?

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-02 20:57
Kijk even op www.kieskeurig.nl

PSN: djmurcielago

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-02 15:04
Daar heb ik natuurlijk al gekeken en ook de specificaties naast elkaar gezet. De revieuws daar van zijn alleen niet echt te vertrouwen omdat iedereen zijn eigen tv het beste vind.

Verwijderd

Ja je zegt wel de Specificaties zijn gelijk.

Maar een OellieOllie merk Tv kan ook dezelfde specs hebben en een beter of juist slechter beeld hebben dan jou genoemde tv's

Daarom.. ga naar een winkel en ga ze naast elkaar bekijken. Als ze niet aangesloten staan ga je ergens anders heen of je vraag het vriendelijk aan de verkoper. Jij bent klant hoor ;)

Tis jou smaak en als specs gelijk zijn, en er valt je geen verschil op tussen het beeld, dan ga je lekker voor de goedkoopste :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Over beide merken lopen topics met ervaringen van mensen. De tv die je uiteindelijk moet kopen, moet je zelf kiezen. Er is niet een "de beste", dat is afhankelijk van wat jij wilt en wat jij vindt :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.