Normaal gesproken mag je in EU maximaal 100mw gebruiken en in de VS maximaal 200mw. Maar dit is natuurlijk nooit genoeg
Al eerder ben ik mini-PCI kaartjes van 400mw tegen gekomen op webshops maar die waren a l t i j d uitverkocht
Blijverast was ik dan ook toen er op Marktplaats ineens 400mw AP’s opdoken () om de dekkingsproblemen bij mij thuis op te lossen. Zeker toen bleek dat een oude bekende in WI-FI land uit Spakenburg achter de verkoop zit. Je weet wel, het zelfde als bij de wifishop maar dan een beetje veel goedkoper. Maar genoeg reclame
Ik zo’n ding kopen, zonder respect voor de verkeersregels naar huis gereden, en ut kassie aangesloten en en en ….[tromgeroffel] door het hele huis dekking!!!
Ook op zolder en achter in de achtertuin die voorheen WI-FI dead spots waren.
Ik snap niet dat ze dit niet verkocht mag worden in een winkel. Een 27MC bakkie is 4w en een UMTS kaart 2w. En met WI-FI zijn we veroordeeld tot 100m(mili)w. Ik zou zeggen poep aan de OPTA of wie het ook beslist en lekker 400mw gebruiken.
Weet iemand of er ook 400mw PCMCIA kaarten te koop zijn?
Al eerder ben ik mini-PCI kaartjes van 400mw tegen gekomen op webshops maar die waren a l t i j d uitverkocht
Ik snap niet dat ze dit niet verkocht mag worden in een winkel. Een 27MC bakkie is 4w en een UMTS kaart 2w. En met WI-FI zijn we veroordeeld tot 100m(mili)w. Ik zou zeggen poep aan de OPTA of wie het ook beslist en lekker 400mw gebruiken.
Weet iemand of er ook 400mw PCMCIA kaarten te koop zijn?
[ Voor 17% gewijzigd door Xandrios op 11-07-2006 20:27 ]