Hallo mensen,
Ik ben bezig met mijn eerste pc in mekaar aan het zetten maar nu heb ik een probleem.
Ten eerste de pc:
Asis A8N-VM CSM moederbord
AMD athlon 64 3200 processor
Kingston 256mb 400 cl3.0 2x
Samsung HD080HJ 80GB S-ata harde schijf
een dvd brander.
Dit alles zit in een OEM mercury sweex kast met een prescott 400W voeding.
Maar... Als ik nu de pc opstart doet het gewoon in het begin,begin met windows installeren(schijf formatteren) en dan valt hij uit het niets uit.
Ik heb alles al geprobeert. Ik heb de harde schijf en dvd los gehaald en opstarten, na tijdje valt hij weer uit. Ik heb de voeding van mijn andere pc deraan gehangen (480W A.C. Ryan voeding) hielp ook niet.
Heeft hier iemand misschien een idee wat ik nog kan proberen of weet waar het probleem zit?
Alvast bedankt,
Nick
Ik ben bezig met mijn eerste pc in mekaar aan het zetten maar nu heb ik een probleem.
Ten eerste de pc:
Asis A8N-VM CSM moederbord
AMD athlon 64 3200 processor
Kingston 256mb 400 cl3.0 2x
Samsung HD080HJ 80GB S-ata harde schijf
een dvd brander.
Dit alles zit in een OEM mercury sweex kast met een prescott 400W voeding.
Maar... Als ik nu de pc opstart doet het gewoon in het begin,begin met windows installeren(schijf formatteren) en dan valt hij uit het niets uit.
Ik heb alles al geprobeert. Ik heb de harde schijf en dvd los gehaald en opstarten, na tijdje valt hij weer uit. Ik heb de voeding van mijn andere pc deraan gehangen (480W A.C. Ryan voeding) hielp ook niet.
Heeft hier iemand misschien een idee wat ik nog kan proberen of weet waar het probleem zit?
Alvast bedankt,
Nick