Eigenlijk zit ik al lange tijd te wachten tot laser printers en kleuren laser printers gescheiden worden in de pricewatch, maar na een zoektocht in dit forum leerde ik dat er zelfs nog geen request voor is gedaan. Daarom bij deze het verzoek:
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen/willen (ook al zal het veel werk worden om alles te scheiden). Het zou mij in elk geval best veel zoekwerk schelen (ook omdat ik dat elke keer opnieuw moet doen).
- Is het mogelijk de categorie Laser Printers te scheiden in twee categorieen: Z/W Laser printers, en Kleuren Laser Printers?
- Mensen zijn vaak toch geinteresseerd in slechts ofwel een kleuren, ofwel een gewone laser printer.
- Het is op dit moment een heel werk om alle laserprinters door te gaan op zoek naar een kleuren laserprinter omdat er nu al 364 (!) laserprinters in de PW staan.
- Er komen steeds meer (goedkope) kleuren laserprinters beschikbaar, waardoor ze steeds populairder worden, en ook steeds meer mensen hier op zullen willen gaan zoeken.
- Aanhakend op dit laatste punt zal het aantal producten alleen maar groeien, waardoor een scheiding van deze categorie nu makkelijker zal zijn dan in de toekomst.
- Voor de productsuvery zal dit uiteraard ook steeds interessanter worden.
- Daarnaast is dit eigenlijk alleen voor de laserprintercategorie nodig, sowieso is deze categorie al ruim de grootste, maar daarnaast is het voor bijv. inkjet printers al niet zo van belang omdat hierbij vrijwel alle printers kleurenprinters zullen zijn, in tegenstelling tot de laserprinters waar de gevarieerdheid alleen maar toe zal nemen.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen/willen (ook al zal het veel werk worden om alles te scheiden). Het zou mij in elk geval best veel zoekwerk schelen (ook omdat ik dat elke keer opnieuw moet doen).