Ik zit dus met het volgende probleem.
Ik heb gisteren mijn schijf geformateerd (zie dit topic). Daarna heb ik opniew Windows XP Home Edition geinstalleerd, en hierbij wou ik vanmorgen een internet-verbinding mee maken en toen ging het fout.
Ik weet dat ik normaal gesproken mijn internet-stekker in m'n pc plug en dan heb ik direct verbinding, maar toen ik dit vanmorgen deed gebeurde er niks.
Ik de installatie-cd van KPN erbij gepakt en deze geprobeerd te installeren. Ook dit ging niet. Als ik op SetupTS.exe klik, krijg ik de volgende melding:
Dus nu is mijn vraag hoe ik dit op kan lossen?
Oja, ik heb een Alcatel Speedtouch MXStream MultiPCmodem en er is niks met de aansluiting want ik zit nu op de pc van m'n moeder ook op internet. En gisterenavond deed internet het ook nog (daarna niet meer aan de kabel gezeten) dus de kabel kan ook niet kapot zijn.
Ik heb gisteren mijn schijf geformateerd (zie dit topic). Daarna heb ik opniew Windows XP Home Edition geinstalleerd, en hierbij wou ik vanmorgen een internet-verbinding mee maken en toen ging het fout.
Ik weet dat ik normaal gesproken mijn internet-stekker in m'n pc plug en dan heb ik direct verbinding, maar toen ik dit vanmorgen deed gebeurde er niks.
Ik de installatie-cd van KPN erbij gepakt en deze geprobeerd te installeren. Ook dit ging niet. Als ik op SetupTS.exe klik, krijg ik de volgende melding:
Nu heb ik zojuist het e.e.a. op internet/GoT gezocht, maar het enige dat ik kan vinden is dat ik naar mijn netwerkverbindingen moet gaan en dan op het icoontje van de LAN-instelling moet klikken. Nu is het enige probleem dat er helemaal geen icoontje met een LAN-verbinding staat (Normaal staat die er wel, althans voor de re-install van windows stondie daar wel altijd) dus kan ik ook niks aan de gegevens wijzigen. Echt andere oplossingen kom ik niet tegen.the wizzard can't setup because the Internet Protocol was not found on you're computer. Please make sure you have installed the Internet Protocol (TCP/IP) on you're computer and try again.
Dus nu is mijn vraag hoe ik dit op kan lossen?
Oja, ik heb een Alcatel Speedtouch MXStream MultiPCmodem en er is niks met de aansluiting want ik zit nu op de pc van m'n moeder ook op internet. En gisterenavond deed internet het ook nog (daarna niet meer aan de kabel gezeten) dus de kabel kan ook niet kapot zijn.