Toon posts:

VHS-DVD combi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onze huidige dvd-spelert (goedkoop Aldiding) hapert en stottert tijdens het afspelen van dvd's en ik krijg het niet weg. Ik heb dit ook al eerder gehad en heb het toen m.b.v schoonmaakcd weggekregen. Nu werkt dit niet meer en wegbrengen voor reparatie issie niet waard, hij kostte toen 40 euro en dat is volgens mij ongeveer het uurtarief voor reparatie smile
Dus nu wil ik een nieuwe kopen, maar we hebben ook nog een stapeltje videobanden en geen videorecorder. Ik zit er dan ook aan te denken om een video/dvd-speler combinatie te kopen, zo'n 2 in 1 apparaat. Zijn er hier mensen die daarmee ervaring hebben? Wat zijn goede types? Alvast bedankt!
Ik heb al wat gezocht maar er is vrij weinig info over te vinden (reviews e.d.).

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik kan me niet voorstellen dat er geen info over te vinden is. In de gemiddelde elektro zaak kom ik ze van verschillende merken toch erg vaak tegen? :?

Met de eerste de beste google search ([google=dvd video combi]) kom ik al bij Bestekeus.nl uit, waar ook recensies zijn van mensen. Ook op kieskeurig.nl zal je vast ervaringen van mensen vinden.

Kortom, genoeg te vinden dus en ik heb niet echt de indruk dat je uberhaupt gezocht hebt.

[ Voor 51% gewijzigd door Gunner op 11-07-2006 13:42 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Ik denk dat je weinig de mist in kan gaan. Loop eens de eerste de beste beetje grote elektro zaak binnen en vraag eens rond. Die dingen heb je al voor 100 euro

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Bij mijn vriendin hebben ze zo'n ding staan, van Philips.
Opzich niks mis mee, maar het is zo'n groot ding. Ik denk dat je beter een HD DVD Recoder kunt kopen. Kun je gewoon je oude VHS banden over zetten naar DVD of HD. (als je een videorecoder in de buurt hebt)

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:40:
Ik kan me niet voorstellen dat er geen info over te vinden is. In de gemiddelde elektro zaak kom ik ze van verschillende merken toch erg vaak tegen? :?

Met de eerste de beste google search ([google=dvd video combi]) kom ik al bij Bestekeus.nl uit, waar ook recensies zijn van mensen. Ook op kieskeurig.nl zal je vast ervaringen van mensen vinden.

Kortom, genoeg te vinden dus en ik heb niet echt de indruk dat je uberhaupt gezocht hebt.
Ik heb wel degelijk gezocht en verbazend genoeg zijn er echt weinig reviews te vinden van deze apparaten, zowel op kieskeurig als op bestekeus. Ik heb al wel van enkele mensen gehoord dat deze apparaten over het algemeen niet erg betrouwbaar zijn en dat zowel het vcr- als het dvdgedeelte eerder stuk ging dan bij een separate dvdspeler of videorecorder.