Beste Medetweakers,
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb voor een webapplicatie 4 PDA's tot mijn beschikking. (2x Dell Axim X30, 2x Dell Axim X51)
Ik verbind deze met twee stuks 3com Access Points. (3crwe454g72), Nieuwste Software
de 3coms zijn ingesteld als: Access Point en repeater (WDS) voor roaming. (roaming werkt overigens prima)
De verbinding is zeer instabiel, werkt slecht tot bijna niet. Dan werkt hij weer prima, daarna weer voor geen meter, er is geen touw aan vast te knopen.
Behalve bij een reboot, dan werkt het spulletje 10 minuten super.
Is hier een oplossing voor? of moet ik gewoon gaan denken aan tablet pc's of iets anders. Zijn de accesspoints wel ok? of kan ik beter voor een ander merk gaan? (lees linksys, hp whatever)
Wat heb ik geprobeerd:
- Powermanagement van de PDA's uitgezet.
- Kale configuratie van het accesspoint gebruikt.
- PDA's aan de oplader tijdens tests.
- via laptop, draadloos pings uitvoeren naar de server van de webapp.
Voor meer info geef even een gil in dit topic!
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb voor een webapplicatie 4 PDA's tot mijn beschikking. (2x Dell Axim X30, 2x Dell Axim X51)
Ik verbind deze met twee stuks 3com Access Points. (3crwe454g72), Nieuwste Software
de 3coms zijn ingesteld als: Access Point en repeater (WDS) voor roaming. (roaming werkt overigens prima)
De verbinding is zeer instabiel, werkt slecht tot bijna niet. Dan werkt hij weer prima, daarna weer voor geen meter, er is geen touw aan vast te knopen.
Behalve bij een reboot, dan werkt het spulletje 10 minuten super.
Is hier een oplossing voor? of moet ik gewoon gaan denken aan tablet pc's of iets anders. Zijn de accesspoints wel ok? of kan ik beter voor een ander merk gaan? (lees linksys, hp whatever)
Wat heb ik geprobeerd:
- Powermanagement van de PDA's uitgezet.
- Kale configuratie van het accesspoint gebruikt.
- PDA's aan de oplader tijdens tests.
- via laptop, draadloos pings uitvoeren naar de server van de webapp.
Voor meer info geef even een gil in dit topic!