[NOKIA-PCSUITE]Kan bestanden vanuit explorer niet kopieren

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik gebruikte normaal nooit Nokia PC suite , maar altijd gewoon mijn geheugenkaart in mijn pc om mijn bestanden te kopieren/bewerken etc etc....
Nu zit ik op het werk , en wilde wat bestandjes van mij geheugenkaartje naar mijn pc kopieren.
Dus ik mijn datakabel aangesloten , Nokia PC-SUITE gedownload van de Nokia site en netjes geinstalleerd(heb hier helaas geen card-reader...vandaar met PC-SUITE).

Wil ik dus een bestandje vanaf mijn telefoon-geheugenkaart naar mijn PC toe kopieren , dan krijg ik een map met de naam PB1234.TMP , en daarin een bestandje PhoneFiles...
Ik heb vanuit de Explorer op allerlei manieren proberen te kopieren(ctrl+c/ctrl+v , slepen, knippen&plakken met muis....)
Maar geen van alle werkt...ik krijg dan steeds een map met daarin dat bestand PhoneFiles...

Ook als ik ipv Explorer de Nokia PC-SUITE opstart en dan kies voor "Bestanden overbrengen" krijg ik hetzelfde effect(komt gewoon omdat dan Explorer geopend word).

Heeft iemand hier dezelfde ervaring mee?
Ik had toen ik voor het eerst werkte ook al problemen met Nokia PC-SUITE(systeem mappen die ook al verborgen zijn standaard...voor installeren TomTom)
En daarom wilde ik niet zo vaak met PC-SUITE werken...maar nu moet het helaas wel....

Hopelijk kunnen jullie mij weer een beetje opweg helpen...

EXTRA INFO:
Nokia 6630
Windows XP SP 2
Verbinding via Datakabel
PC SUITE VERSIE : Nokia_PC_Suite_68_rel_22_dut_web

www.degroot-it.nl

• degroot
  • Niet online
Om misverstanden te voorkomen...ik kan dus wel naar het kaartje toeschrijven...alleen iets erafhalen lijkt onmogelijk

www.degroot-it.nl

• degroot
  • Niet online
kickje.....

www.degroot-it.nl

• degroot
  • Niet online
niemand?????????

www.degroot-it.nl