Toon posts:

[macbook pro] kopen of wachten?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt een nieuwe notebook aan te schaffen.
Ik vraag me af of ik op dit moment een intel macbook pro moet aanschaffen. Of is het wellicht beter om even af te wachten?

Komen er op dit moment nog nieuwe modellen aan?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als je vandaag wat koopt, is het morgen oud.Heb je het nu nodig, dan koop je het nu. Anders wacht je tot de keynote in augustus.

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Dit is echt een klassieker geworden. Al is er een site waar je kunt zien van welke Apple produkten er met grote mate van waarschijnlijkheid (niet: zekerheid!) binnenkort vervangen gaan worden. Kan alleen dat linkje nergens vinden.. iemand?

Anders koop je lekker een iBook G4 1.33Ghz. Die zijn niet duur én geen Rev.A produkt. Die zijn meestal niet zo denderend bij Apple... ;)

[ Voor 23% gewijzigd door TheRitz op 11-07-2006 10:42 ]

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als je hem nu niet echt heel zwaar nodig hebt zou ik lekker wachten tot na augustus (keynote speech @ WWDC 2006) en als er dan nog niks afgekondigd is dan zou ik m halen.

http://www.thinksecret.com/news/0606macpro.html

@ TheRitz: dat is macrumors.com

[ Voor 8% gewijzigd door Matias op 11-07-2006 10:44 ]

• doc
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 19:35

doc

http://buyersguide.macrumors.com/

Om precies te zijn, daar staat de macbook pro op neutraal op dit moment

Me Tarzan, U nix!

Verwijderd

Sowieso zou ik zelf nooit de eerste versie van een nieuw product kopen, niet onverstandig als je naar de problemen kijkt die er nu zijn. Aan de andere kant, als je NU een laptop nodig hebt en je een Apple wilt, dan blijft er niet veel keuze over.

Of er binnenkort al een revisie aankomt is weer een heel ander verhaal.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:59:
Sowieso zou ik zelf nooit de eerste versie van een nieuw product kopen, niet onverstandig als je naar de problemen kijkt die er nu zijn. Aan de andere kant, als je NU een laptop nodig hebt en je een Apple wilt, dan blijft er niet veel keuze over.

Of er binnenkort al een revisie aankomt is weer een heel ander verhaal.
Zijn er zoveel problemen dan? Ik heb een intel I-mac, maar daar heb ik geen of weinig problemen mee....
Is dat anders voor de MacBook Pros?

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:35

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:07:
[...]

Zijn er zoveel problemen dan? Ik heb een intel I-mac, maar daar heb ik geen of weinig problemen mee....
Is dat anders voor de MacBook Pros?
Als ik de verhalen hier moet geloven is wonder boven wonder de intel Imac het enige revisie a product dat gewoon prima werkt. En de mini. De laptops vertonen kuren.

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Q schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:26:
[...]

Als ik de verhalen hier moet geloven is wonder boven wonder de intel Imac het enige revisie a product dat gewoon prima werkt. En de mini. De laptops vertonen kuren.
De iMac heeft ook wat revisies doorstaan. G5 met de nodige kleine revisies > G5 + ingebouwde iSight > Intel.

[ Voor 3% gewijzigd door Blaxje op 11-07-2006 22:29 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:58
Deze vraag is al heel vaak gesteld, misschien is het beter dat je in het vervolg eerst even zoekt :). Wij hebben namelijk ook geen glazen bol, waarin we kunnen zien wanneer Apple nieuwe producten gaat aankondigen..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.