Goedemorgen,
Zodra ik meerdere emailtjes probeer te printen (zonder deze te openen) dus bijv. 2 emailtjes selecteren, rechtermuis knop afdrukken dan komt de volgende foutmelding:
Weet iemand een oplossing; dus als je het zo bekijkt komt het er op neer: zodra je iets print staat dat programma los van het commando?
EDIT: wat ik ga probere; alle printers verwijderen.
Edit 2; Printers verwijderen heeft geen geluk gehad.
Goed; beta 3 verwijderen wilt degene niet doen, dus ik denk zelf dat het gerelateerd is aan IE7 Beta 3.
Topic kan dicht.
Dank;
Zodra ik meerdere emailtjes probeer te printen (zonder deze te openen) dus bijv. 2 emailtjes selecteren, rechtermuis knop afdrukken dan komt de volgende foutmelding:
| A Runtime Error has occurred. Do you wish to Debug? Line: 251 Error: Permission denied |
dit is de code waarop ie hangt if(dialogArguments.__IE_BrowseDocument && dialogArguments.__IE_BrowseDocument.body) { g_fRTL = (dialogArguments.__IE_BrowseDocument.body.currentStyle.direction.toLowerCase() == "rtl"); } |
Weet iemand een oplossing; dus als je het zo bekijkt komt het er op neer: zodra je iets print staat dat programma los van het commando?
EDIT: wat ik ga probere; alle printers verwijderen.
Edit 2; Printers verwijderen heeft geen geluk gehad.
Goed; beta 3 verwijderen wilt degene niet doen, dus ik denk zelf dat het gerelateerd is aan IE7 Beta 3.
Topic kan dicht.
Dank;
[ Voor 17% gewijzigd door Killion op 11-07-2006 10:18 ]