Mijn huisgenoot heeft een klein probleempje met zijn Medion 6610XL videokaart.
Counterstrike: Source is een spel dat redelijk vaak gespeeld word en hij had dus last van fps drops.
Na een aantal uren gezocht te hebben, had hij een aantal oplossingen gevonden.
Hij heeft de nieuwste drivers geinstalleerd enz. enz..
Dit allemaal had geen zin. Toen ik de kast open haalde lag (tot mijn grote verbazing) zijn fan half uit zijn VGA (dit terwijl hij wel gewoon kan CS:S-en en 2 beeldschermen aan zijn vga heeft hangen).
Nu heb ik niet zo heel veel verstand van deze dingen en heb ik even rond gezocht naar geschikte koelers. Ik heb de volgende koelers gevonden (van deze weet ik zeker dat ze op een 6610XL passen)
- Zalman VF900-Cu
- Arctic NV Silencer 1 (Rev. 2)
Ik heb ook een aantal fotos gemaakt van de fan/kaart.
*Klik*
foto's zijn van een nogal grote resolutie, vandaar de link
Ik wil even weten of er nog andere mogelijkheden zijn voor deze VGA.
Ook zou ik graag willen weten of het niet mogelijk is om de fan eraf te halen en evt. er weer op te monteren (lijkt me niet maar ik zou dit toch graag bevestigd willen hebben).
Mvg,
SureZal
Counterstrike: Source is een spel dat redelijk vaak gespeeld word en hij had dus last van fps drops.
Na een aantal uren gezocht te hebben, had hij een aantal oplossingen gevonden.
Hij heeft de nieuwste drivers geinstalleerd enz. enz..
Dit allemaal had geen zin. Toen ik de kast open haalde lag (tot mijn grote verbazing) zijn fan half uit zijn VGA (dit terwijl hij wel gewoon kan CS:S-en en 2 beeldschermen aan zijn vga heeft hangen).
Nu heb ik niet zo heel veel verstand van deze dingen en heb ik even rond gezocht naar geschikte koelers. Ik heb de volgende koelers gevonden (van deze weet ik zeker dat ze op een 6610XL passen)
- Zalman VF900-Cu
- Arctic NV Silencer 1 (Rev. 2)
Ik heb ook een aantal fotos gemaakt van de fan/kaart.
*Klik*
foto's zijn van een nogal grote resolutie, vandaar de link
Ik wil even weten of er nog andere mogelijkheden zijn voor deze VGA.
Ook zou ik graag willen weten of het niet mogelijk is om de fan eraf te halen en evt. er weer op te monteren (lijkt me niet maar ik zou dit toch graag bevestigd willen hebben).
Mvg,
SureZal
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 00:13 ]