Toon posts:

psx spellen branden met een plextor 12/10/32A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een psx spel gebrand van een vriend ik doe hem in mijn psx en hij doet niks.
alles staat precies het zelfde op de cd als die van die anderen kan iemand mij ver tellen wat ik fout doe. ik ben hier nieuw in
dus niet van die al te moeilijke termen gebruiken a.u.b. >:)

• Statix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 23:24
Heb je wel een mod-chip in je playstation? Zoniet: |:(

Verwijderd

sorry volgens mij mag je dit soort vragen niet stellen op GoT !

en dat heeft te maken met het kopieren van een PSX spel en das helaas illegaal :(

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb een mod-chip in mijn psx<:)

Verwijderd

Topicstarter
moet ik niet iets met de cd bestanden zelf doen >:)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zaterdag 27 januari 2001 18:43 schreef smolik het volgende:
moet ik niet iets met de cd bestanden zelf doen >:)
Klopt, je moet iets met de bestandjes doen. Maar ik ben het met meernet eens, mag niet hier dus een slotje. Dit is de tweede topic al vandaag. *zucht*

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-04 22:35
DHUUUUH, die jongen heeft het ORIGINEEL en maakt een BACKUP!anders zou hij dat echt niet posten hier!, En degene die nu om hulp vraagt komt er niet uit, want hij wil zijn kamaraad graag helepen , en deze jongen, je las het net ook al, heeft het origineel, dus niks illegaal!

Dus , altijd op 2x branden, werk met CDRWIN versie 3.7e tot 3.7f voor het beste resultaat, check www.psxcopyworld.com voor de patches die je nodig bent voor de beveiligingen.
Deze patches apply je dan met applyppf.exe (dos of windoos) op je BIN file gemaakt met CDRWIN. Kijk ook eens op www.paradogs.com >:)
voor uitgebreide info voor het werken met apply ppf !!

Gebruik bij voorkeur altijd a-merk media (phillips, liefst TDK met reflex X tech.)

suc6

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zaterdag 27 januari 2001 17:34 schreef smolik het volgende:
ik heb een psx spel gebrand van een vriend ik doe hem in mijn psx en hij doet niks.
alles staat precies het zelfde op de cd als die van die anderen kan iemand mij ver tellen wat ik fout doe. ik ben hier nieuw in
dus niet van die al te moeilijke termen gebruiken a.u.b. >:)
LEES EENS HEEL GOED|:(. Hij heeft een psx spel gebrand van EEN VRIEND. Dat is delen van 1 spel, en mag dus niet. Slotje:(:(:(:(

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op zondag 28 januari 2001 12:36 schreef justin01 het volgende:

[..]
LEES EENS HEEL GOED|:(. Hij heeft een psx spel gebrand van EEN VRIEND. Dat is delen van 1 spel, en mag dus niet. Slotje:(:(:(:(
misschien is dat spel voor die vriend en probeert hij het spel bij zijn eigen psx??

http://psnprofiles.com/AfthyX

• PsYgHo
  • Laatst online: 30-04 22:35
hmm lees mijn stukje dan ook maar ff goed!.

Zijn vriend heeft het origineel, en komt bij deze jongen om een backup te maken omdat deze een writer heeft. Deze jongen komt er niet uit en post een berichtje, simpel toch, ik zie geen illegale acties...

als het illegaal was poste hij het hier niet! :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-03 20:34
Nou ok.

Je kan het op 2 manieren doen.
1. (De easy way): Als je brander wordt ondersteund door clone cd zou ik altijd voor deze optie gaan.

http://www.elby.de/

Voor de settings
http://welcome.to/cloneclinic

2. (de hard way). Gebruik cdrwin. Ga naar http://www.psxcopyworld.com/ Download de crack en branden maar.

Bij allebei de mogelijkheden geld: NOOIT (maar dan ook NOOIT) hoger dan 2 speed branden. De kans is (zeer) groot dat je problemen krijgt met FMV's en audio.

good luck

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

Verwijderd

mijn ervaringen:

als je het niet on-the-fly brandt komt het altijd goed.

ook al brand ik op 12x en op hele goedkope cd-r's

met WinOnCD 3.7 btw

Verwijderd

Topicstarter
oke jongens bedankt ik zal het eens proberen.
en het gaat inder daat om een backup van een origineel.>:)

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
altijd op 2x speed branden en de desbetreffende brander moet DAO (disc-at-once, vertaald als cd-ineens :? ondersteunen)

http://www.playstationworld.com

• da_rippah
Op zaterdag 27 januari 2001 17:45 schreef meernet het volgende:

en dat heeft te maken met het kopieren van een PSX spel en das helaas illegaal :(
als je het originele spel in je bezit hebt dan mag je daar best een "reservekopietje" van maken.. ander moet je het kopietje na 24 uur "vernietigen">:)

• da_rippah
als jullie zo goed weten wat er mag en niet mag, wil ik wel eens bij jullie in de gameskast kijken en tellen hoeveel mmore's (of iets anders van die aard) ik kan bespeuren die illegaal gekopieerd zijn

*D oeioeioeioei *D

• CrusaderNoR
  • Laatst online: 30-04 03:12
Maak gebruik van Clony in combinatie met CloneCD dan heb je nergens problemen mee. Philips Silver Premium zijn heel geschikt voor playstationback-ups :)

Verwijderd

Gaat het goed ook met Nero ? , en met Fujitsu/siemens cd 's ? ? ? ??

Verwijderd

Gebruik Nero met goede instellingen EN Philips Silver Premium cd's

Verwijderd

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 17:45 schreef meernet het volgende:

Welke Tweaker heeft een niet-gebackupte Windows versie op zijn PC?
Een leuke enquete-vraag ;-))
Pagina: 1