Wie heeft het voor elkaar gekregen om een SCSI Mustek scanner op een andere (PCI) SCSI kaart aan te sluiten dan de ISA kaart die erbij geleverd is? Mijn kast zit een beetje vol en ik wil wat ruimte maken. Het is een beetje raar om 3 SCSI kaarten in 1 PC te hebben zitten vind ik... Ik heb een kabel gekocht, maar bij het scannen van de SCSI bus wordt die scanner dus niet gevonden...
Misschien is de externe poort uitgeschakeld op je SCSI kaartje?
Kijk ook even of de terminatie klopt: kaartje niet termineren, scanner wel. En denk erom: intern maar EEN poort gebruiken (als je een kaart hebt met 2 kanalen.
Kijk ook even of de terminatie klopt: kaartje niet termineren, scanner wel. En denk erom: intern maar EEN poort gebruiken (als je een kaart hebt met 2 kanalen.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Er hangt nog helemaal niks aan die SCSI kaart. Is een Iomega BUZZ videomontage kaart met SCSI2 aan boord.
Ken je toevallig iemand met een 'echte' scsi kaart? Probeer daar eens aan te hangen; als dat wel werkt dan moet het kunnen, werkt dat niet dan heb je waarschijnlijk een scanner/kaart combo met een aangepast scsi protocol. In dat geval is er weinig aan te doen en ben je verplicht het bij deze combo te houden.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
ik heb ook een mustek scsi scanner met zo'n isa kaartje. Die wil ook niet op m'n pci scsi kaart. mijn scanners is trouwens een 12000sp.
het klote bij mij is dat die isa kaart geen win2k drivers heeft, errug irritant is dat. Ik zit dus gewoon met een scanner die het alleen in win98 doet..kan er dus nix aan doen
het klote bij mij is dat die isa kaart geen win2k drivers heeft, errug irritant is dat. Ik zit dus gewoon met een scanner die het alleen in win98 doet..kan er dus nix aan doen