Flash op te slaan op Hdd

Pagina: 1
Acties:
  • 1.275 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Hallo ik heb een misschien hele vreemde vraag...

Ik heb voor mijn advocaat informatie nodig van internet.
Ik kan helaas niet al te veel er over vertellen alleen dat ik in echtscheiding lig.
Nu heeft mijn advocaat wat filmpjes nodig van internet betreffende Macromedia Flash filmpjes.
Als ik ze wil opslaan ( rechter muis knop ) krijg ik alleen maar settings te zien en kan ze dus niet opslaan.
Selecteren en bv slepen naar een map gaat echter ook al niet.
Ik hoop dat jullie me hier verder mee kunnen helpen.
Of als er bv ergens een programma voor op de markt is heb ik het er voor over om dat te gaan aanschaffen.
Ik ga er van uit dat het mogelijk moet zijn.
Zlef heb ik al wat gezocht op google en hier op tweakers maar kom er jammer genoeg niet uit.
Het kan zijn dat ik er over heen kijk ,maar ik heb de laatse weken ook al zeveel aan mijn hoofd.

Gadget Freak

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:36
Bron van de site bekijken en de .swf-bestand opslaan? Alleen hebben ze Flash-bestanden niet voor niks zo moeilijk bewaarbaar gemaakt...

The devil is in the details.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-02 19:57

Zerora

Ik Henk 'm!

- In de pagina bron kijken wat de url van het Flash-bestand (extensie *.swf).
- Deze url open je in een nieuw venster.
- Nu kun je met je browser de pagina opslaan en voila daar is je flash bestand.

succes

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
De makkelijkste manier is om het Sothink Flash Decompiler het flash bestand te downloaden.
http://www.sothink.com/product/flashdecompiler/
Maar als het zoiets is als bijv video.google.com, dan wordt het al iets moeilijker ;)

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-12-2025
Juist, in de bron kijken naar de bestandsnaam. Vervolgens in de map met tijdelijke internet bestanden kijken en het flash bestand zoeken en ergens naartoe kopieren. :)

• magier76
Kom er tot nu toe niet uit.
Er staan geen *.SWF bestanden in.
En waar kan ik mijn temp internet bestanden vinden.?

Gadget Freak

• magier76
Het progje heb ik nu, de trail versie, en zelfs dat werkt niet.
Ik heb die filmpjes echt nodig.
Zijn er nog andere mogelijkheden.
Mijn EX-vrouw doet dus dingen op internet waar IK ( en de advocaat ) niet zo blij mee zijn.
Nu wil ze ook de voogdij over de kinderen NOU als het dus aan mij ligt echt niet.
Jeugdzorg en noem alle instanties maar op hebben hier dus geen begrip voor behalve mijn advocaat.

Jullie kunnen dus begrijpen dat het van zeer groot belang is.

Gadget Freak

• tech-no-logical
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-01 13:59
een wilde gok, maar als het om google of youtube videos gaat, kun je deze proberen :

http://1024k.de/bookmarklets/video-bookmarklets.html

werkt perfect (als je geen internet explorer gebruikt iig).

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Met teleport pro kun je ook de swf files downloaden.
Maar om welke site gaat het dan? Vaak is het wel zo dat door middel van de broncode je de files kunt downloaden. Of je captured het als downloaden niet gaat.

Verwijderd

Temporary Internet Files staan op de volgende locatie:
:\Documents and Settings\_gebruikersnaam_\Local Settings\Temporary Internet Files
Maar met Explorer zie je alleen cookies. Ik heb zelf Treesize (http://www.jam-software.com/treesize/index.shtml) op de pc staan en die kan de files wel zien. als de .swf erin staat, kun je het met dat programma er zeker uithalen door gewoon te knippen en plakken (je kunt er niet uit slepen). Misschien is het handig om eerst even alle files te deleten voordat je de desbetreffende pagina met het .swf bestand inlaad, zo is het wat gemakkelijker terug te vinden.

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06-2025
Het zouden ook .flv bestanden kunnen zijn als het video is, ook die zijn soms te vinden in je Temporary Internet Files, de locatie hangt af van je OS. Op mijn w2k bak is dat bijvoorbeeld C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\45YF4LQ3, daar vind ik .swf en .flv bestanden van sites die ik bezoek.

Zoals t4me2plz al zei is het handig eerst de cache van je browser te legen, voordat je de betreffende site bezoekt, dat scheelt zoeken naar de juiste .swf of .flv bestanden.

Het kan ook dat, als het om .flv bestanden gaat dat ze streamen vanaf een Flash Communication Server en niet gecached worden. In dat geval is capturen nog een optie, wat Terw_Dan al zei.

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Er bestaat een programma genaamd flash decompiler (heb het hier ook)
Hiermee kan je dankzij een button in je browser het flashfilmpje van de site rippen en later eventueel zelfs editen wanneer nodig.
Deze bestanden worden in een apparte map gezet welke is aangemaakt door het programma en staat dan in der map 'mijn documenten'

computer voor alle werkzaamheden

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 20:18
Of je neemt het filmpje van je scherm op met Hypercam.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-01 23:08
Of gebruik Fraps
Kun je video opnemen van van je beeldscherm.
Super handig programma wat ik ook al een keer voor zoiets heb gebruikt. :)

edit:
\0/ Yohan heeft zo'n zelfde soort programma bij de post boven mij. :)

[ Voor 20% gewijzigd door -DG- op 11-07-2006 00:34 ]

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

dit is een omslachtige maar erg effectieve methode; prik een videokabel in je videokaart en sluit die aan op je video of dvd recorder, maak de website open, speel het filmpje af en druk op record. Niet alleen heb je het filmpje nu, je hebt het ook nog eens op een handig formaat (video of dvd)

Stoer; Marduq

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Of je (advocaat) neemt contact op met de hoster van de filmpjes, legt de situatie uit en probeert zo direct de bestanden te pakken te krijgen.

Nu ook met Flickr account

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-02 19:57

Zerora

Ik Henk 'm!

Vele wegen leiden naar Rome zo zie je maar weer :)
Ik hoop dat het je lukt.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-02 10:02

mace

Sapere Aude

ik gebruik altijd gewoon firefox...

REchtermuisknop > pagina info > media
Flash bestand selecteren en downloaden maar, echt supersimpel.

Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/1236/naamloos9am.th.jpg

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Of je (advocaat) neemt contact op met de hoster van de filmpjes, legt de situatie uit en probeert zo direct de bestanden te pakken te krijgen.
Dan bestaat er wel een kans dat ze geen medewerking willen verlenen en het bewijsmateriaal offline halen.

Verwijderd

Ja Hypersnap of Snagit zou denk ik ook een goed idee zijn, wat bij alle soorten filmpjes zou moeten werken. De manier is dan iets anders, opnemen op je PC ipv opslaan, maar het eindresultaat is een kopie van het filmpje.

Succes.

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik weet zelf prima hoe ik dit soort filmpjes kan rippen, maar dat is meestal beetje omslachtig uit te leggen. Met een flash decompiler gaat het erg makkelijk, maar je moet wel weten waar je moet kijken...
Ik zou een kennis zoeken die er verstand van heeft. Evt ben ik ook wel bereid even wat te rippen naar AVI voor dit soort situaties. Mocht je me een bericht willen sturen, dan kun je dat doen via de website die in mijn profiel staat vermeld (website icoontjes links)

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-01 10:09
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 03:20:
Ja Hypersnap of Snagit zou denk ik ook een goed idee zijn, wat bij alle soorten filmpjes zou moeten werken. De manier is dan iets anders, opnemen op je PC ipv opslaan, maar het eindresultaat is een kopie van het filmpje.

Succes.
En wat dan ook nog eens super is. je doet dan een capture vanaf moment opstarten, en dan kan je dus precies laten welke stappen jij neemt. zodat de verdeging niet mer argementen kan komen als dat heeft hij met opzet gedaan en dergelijke ! ( tuurlijk zijn die argementen altijd makkelijk te roepen, maar je staat op zijn minst wat sterker )

offtopic:
Roy begint nieuwschierig te worden, en gaat richting de bekende XXX-vid-cam-rooms denken ?

• SinergyX
  • Laatst online: 09:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Klink mischien beetje scheef, maar vraag anders iemand (in vertrouwen uiteraard) met wat 'verstand' van het rippen van SWF's om dit te doen. Je kan natuurlijk blijven proberen, maar focus zelf op de advocaat/scheiding en laat iemand voor jou die swf regelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:57

Specs

Pagina: 1