Ik heb dus nog een gaar P3tje staan, daar wou ik zojuist een harde schijf in duwen zodat ik daar nog mee op internet kan. Maar toen ik de pc wou booten werdt de schijf wel herkend maar kreeg ik zo'n scherm met opties waarbij ik kon kiezen tussen veilige modus, veilige modus met netwerkverbinding en normaal starten etc. Al deze opties leiden echter tot een reboot waarna hetzelfde scherm weer verschijnt.
Ik heb de jumper op de hdd al in alle mogelijke posities gezet en op elke plaats van twee verschillende IDE kabels geplaatst maar niets schijnt te werken. Ik ben er zeker van de XP op de schijf geinstalleerd staat.
Ik heb al gezocht op Tweakers maar over dit specifieke probleem heb ik niets kunnen vinden, ik hoop dat iemand me er verder mee kan helpen.
-Robert
Ik heb de jumper op de hdd al in alle mogelijke posities gezet en op elke plaats van twee verschillende IDE kabels geplaatst maar niets schijnt te werken. Ik ben er zeker van de XP op de schijf geinstalleerd staat.
Ik heb al gezocht op Tweakers maar over dit specifieke probleem heb ik niets kunnen vinden, ik hoop dat iemand me er verder mee kan helpen.
-Robert