Toon posts:

afbeelding omzetten in vector-afbeelding

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het maken van een lay-out en heb nog niet zo veel ervaring met het verbeteren van afbeeldingen; ik wil een logo het liefst omgezet hebben in een zwart-transparant logo op vectorbasis. Zodat ik het kan herschalen zonder dat het pukkelig wordt.
Het logo is alleen beschikbaar in een .doc file en als ik het importeer in bijvoorbeeld paint shop of fireworks dan wordt het heel erg rommelig (geen rechte lijnen meer maar brokkelig etc).

Ik heb geen idee hoe ik het kan omzetten; als er mensen zijn die me kunnen helpen (of het voor me willen doen) dan ben ik erg gelukkig! Het voorbeeld staat hier, en als het een mooi strak vectorbestand kan worden zonder pukkelig uiterlijk als je het verkleint dan ben ik helemaal gelukkig!

Ik heb geen idee hoe ik het anders onder woorden moet brengen, hopelijk snappen jullie wat ik bedoel

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:26

Freelance

(..)

dit is wel basic :)

printscreen in word, plakken in photoshop, logo croppen. Opslaan. Openen in Adobe Illustrator --> object --> live trace --> make.

Trails van de programma's zijn op adobe website te vinden.

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Verwijderd

Topicstarter
Heel fijn, hier kan ik wat mee! Ja, ik zei al dat ik er geen ervaring mee heb...

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-01 20:09

2mb

Illustrator -> Livetrace doet het zo voor je :)

Voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/629/logo1pq.th.png

Dit zijn de standaard settings, kun je eventueel nog wat aanpassen / scherper maken.

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01 13:33

André

Analytics dude

Dit is al vaker besproken dus het antwoord had je ook al wel redelijk simpel kunnen vinden ;)

Dit topic is gesloten.