Sinds kort ben ik in het bezit van een externe harde schijf van 160 GB. Is het mogelijk dat ik er een apparaat of iets aan koppel waardoor ik zonder de computer te gebruiken muziek kan afspelen van die harde schijf?
Met een Xbox360 kan dat geloof ik wel, maar dat is eigenlijk ook min of meer een computer...
X360: klaasb, Barton 2.5 ghz, 1 gig mem, 6800 LE, 13" Low Radiation CRT
Als je geen computer wilt gebruiken kan je beter gewoon een MP3-speler kopen of iets dergelijks, in plaats van moeilijk te gaan doen met speciale apparatuur
The devil is in the details.
welke mp3 speler kan 160GB aan?Hahn schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:09:
Als je geen computer wilt gebruiken kan je beter gewoon een MP3-speler kopen of iets dergelijks, in plaats van moeilijk te gaan doen met speciale apparatuur
Het hangt af van je ext harde schijf. Het zou bijvoorbeeld kunnen met twonkymedia en een philips SLA5520.
als je ook nog opzoek bent naar een versterker, is de Pioneer VSX-516 een leuke optieVerwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:22:
Sinds kort ben ik in het bezit van een externe harde schijf van 160 GB. Is het mogelijk dat ik er een apparaat of iets aan koppel waardoor ik zonder de computer te gebruiken muziek kan afspelen van die harde schijf?
http://www.pioneer.nl/nl/...d=12409&taxonomy_id=42-98
te koop voor +/- €220,- kan je surround alles op aansluiten en heeft een callibratie microfoon
je kan op het display gewoon door de mappen van je HD heen lopen... moet je je externe HD niet NTFS formateren, want dat werkt natuurlijk niet, dus gewoon ff FAT32 houden
If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.