Ik wilde zojuist een productsurvey invullen voor een Socket AM2-moederbord, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat dit niet mogelijk is. Ik neem aan dat jullie deze binnenkort toe zullen gaan voegen?
Pricewatch - Socket AM2 Moederborden 
Ow, blijkbaar bevatten de Pricewatch en de Productsurvey niet dezelfde producten, mijn fout
Ow, blijkbaar bevatten de Pricewatch en de Productsurvey niet dezelfde producten, mijn fout
[ Voor 47% gewijzigd door Hahn op 10-07-2006 18:01 ]
The devil is in the details.
Pricewatch != Productsurvey 
Edit-- oh, je had 'm zelf al door.
Edit-- oh, je had 'm zelf al door.
[ Voor 41% gewijzigd door NNF op 10-07-2006 18:02 ]
Ik dacht dat je vanuit de Pricewatch ook een productsurvery kon invullen, maar dat is niet zo. Zou wel handig zijn eigenlijk als dat kon
The devil is in the details.
Dat kan ook, mits er ook ergens is ingesteld dat het voor die categorie producten kan. Bij processors kan je op 'Beoordeling toevoegen in Productsurvey' klikken, vlak boven de lijst van winkels die het product verkopen. Persoonlijk mis ik juist vanuit de Productsurvey een link terug naar de Pricewatch maar dat is een ander verhaal.
Aangezien je voor andere soorten moederborden wel een Productsurvey kan maken neem ik aan dat er ergens in de PW-admin een vinkje oid moet worden aangezet voor de AM2-categorie
.
Aangezien je voor andere soorten moederborden wel een Productsurvey kan maken neem ik aan dat er ergens in de PW-admin een vinkje oid moet worden aangezet voor de AM2-categorie
[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 17-07-2006 01:39 ]
Zoals hier: Beoordelingscriteria voor Productsurvey, wie helpt mee? te lezen is, zijn nog niet alle categorieën klaar. Binnenkort komt de PW 1.5 online en zullen we ook dit soort categorieën creëren
Maar de grap is dat je voor elke subcategorie moederborden een survey kan maken, behalve voor moederborden die in de AM2-subcategorie vallen. Die beoordeel je op dezelfde punten lijkt me als al die andere moederborden.
Pagina: 1