[image tank] PD70X input voltage?

Pagina: 1
Acties:

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:44

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Topicstarter
Ik ben tijdens mijn verhuizing de AC/DC adapter van mijn PD70X image tank kwijtgeraakt :'( Aangezien ik wel graag mijn accu's oplaad in de image tank en bovendien de tank vaak met netvoeding aan mijn PC hang, wil ik toch graag een vervangende adapter kopen. Zou iemand die ook eigenaar is van zo'n unit svp willen nagaan of er op de adapter iets staat over het benodigde voltage enzo? Of kan iemand een meting doen? In de specs/handleiding staat nergens wat voor voltage de adapter levert, er staat alleen dat je alleen de originele adapter moet gebruiken (right, heb ik niks aan dus).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:14
Mailtje richting fabrikant geen optie? misschien leveren die ook wel een nieuwe adapter. Soms tegen prijzen dat je echt bij jezelf nagaat waarom je je niet gelijk tot hun hebt gericht :)

Verwijderd

www.dgs-services.nl was volgens mij de importeur?
www.compact-drive.nl?

een van beide moet je toch wel aan een nieuw adaptertje kunnen helpen?

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:13
Er gaan 4 AA batterijen in, die in serie geschakeld zijn. Wat betekend dat de unit ongeveer 6 volt dus nodig heeft. Nou wil het dat ik zelf een PD70x heb, dus ik heb de adapter er even bijgepakt, en die zegt dat tie 7 volt gelijkspanning met 1.3A levert. Dus haal een nette universele adapter en dat zou geen probleem moeten opleveren ;).

[ Voor 2% gewijzigd door Wolfensteijn op 11-07-2006 13:30 . Reden: Woordje vergeten. Ik moet dus ook gewoon niet zo laat nog berichten gaan posten :P ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Topicstarter
Wolfensteijn schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 00:20:
Er gaan 4 AA batterijen in, die in serie geschakeld zijn. Wat betekend dat de unit ongeveer 6 volt dus nodig heeft. Nou wil het dat ik zelf een PD70x heb, dus ik heb de adapter er even bijgepakt, en die zegt dat tie 7 volt gelijkspanning met 1.3A levert. Dus haal een nette universele adapter en dat zou geen probleem moeten ;).
Dank je! _/-\o_
@ andere reacties: heb de importeur aangeschreven maar aangezien die niet reageert vroeg ik het hier.

Verwijderd

Wolfensteijn schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 00:20:
Er gaan 4 AA batterijen in, die in serie geschakeld zijn. Wat betekend dat de unit ongeveer 6 volt dus nodig heeft. Nou wil het dat ik zelf een PD70x heb, dus ik heb de adapter er even bijgepakt, en die zegt dat tie 7 volt gelijkspanning met 1.3A levert. Dus haal een nette universele adapter en dat zou geen probleem moeten opleveren ;).
Ja, dat staat er bij mij ook op! ;)

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:55

mjl

Ugh

SnoeiKoei schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:35:
Ik ben tijdens mijn verhuizing de AC/DC adapter van mijn PD70X image tank kwijtgeraakt :'( Aangezien ik wel graag mijn accu's oplaad in de image tank en bovendien de tank vaak met netvoeding aan mijn PC hang, wil ik toch graag een vervangende adapter kopen. Zou iemand die ook eigenaar is van zo'n unit svp willen nagaan of er op de adapter iets staat over het benodigde voltage enzo? Of kan iemand een meting doen? In de specs/handleiding staat nergens wat voor voltage de adapter levert, er staat alleen dat je alleen de originele adapter moet gebruiken (right, heb ik niks aan dus).
Je kunt een nieuwe bestellen bij eastgear, niet al te duur ...

Is verder gewoon 7 volt 1A

-------

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, ondertussen is het probleem wel opgelost dus wat mij betreft mag dit topic stof gaan happen!

Pagina: 1