Toon posts:

[XP] Geen taakbalk of pictogrammen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Allemaal,

Gisteren startte ik mijn PC op en ik kreeg alleen mijn achtergrond te zien. Verder geen pictogrammen, geen taakbalk, niks :( Als ik op ctrl+alt+del druk, krijg ik wel taakbeheer maar het gaat allemaal super langzaam en ik weet eigenlijk niet wat te doen. Hebben jullie ideeen of suggesties?

Alvast bedankt!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-03 14:50

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Klinkt als een virus, heb je iets van Anti virus/spyware geinstalleerd? Probeer dat dan in veilige modus op te starten. Trouwens misschien kan je dit ook proberen,

druk op de windowsknop + R (tegelijk) dan krijg je het schermpje voor uitvoeren, voer daar "msconfig" in (zonder aanhalingstekens) dan krijg je een lijstje en de rechtertablad is voor de programma's die zich inladen tijdens het opstarten, zet alles uit en reboot.

Misschien kan je dan wel goed booten, succes.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

En wat gebeurt er als je naar taakbeheer gaat en daar een nieuwe taak uitvoert (explorer.exe)?

Verwijderd

Klinkt als spyware. Scan je pc met de online Panda Active scan tool. Misschien is de spyware al zo ver in je systeem gebakken dat het een herinstallatie wordt. Maar je kunt natuurlijk altijd proberen? ;)

Hoeveel processen zijn er gestart op de pc? Check dat bij Windows Taakbeheer

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 23:42 ]