Ultieme Tablet notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
mijn msi 262 moet na 3 uur gebruik weg omdat ik al rsi klachten krijg als ik naar mijn touchpad kijk :(

dus ben op zoek gegaan naar een mooie Tablet pc. De enige die ik tot nu toe gevonden heb die er een beetje uitziet is de: Electrovaya Scribbler SC3100. Iemand ervaring met dit merk of een ander tabletpc voorstel?!

Afbeeldingslocatie: http://laptopmag.com/NR/rdonlyres/ezwhf5377ydqadmb6nlelckkielshxsq4uxsxa3rn7umbmvr2bgixiq3wntb5qtixx3xgmyg4vz4nb/qs.jpg

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:35

Theo

moederbord

kijk eens rond bij (internet) winkels, daar staan veel meer tablets. En is een flybook niets voor je?? Dan heb je een tablet die je uit kunt klappen tot een normale laptop (zonder touchpad) zodat het tikken ook nog sneller gaat.

Nu met WP, PV, EV en PC

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
Mja heb al heel rijtje tablets bekeken. De scribbler is de enige redelijk mooie tot nu toe. De flybook heb ik wel bekeken maar las dat de meesten hem nogal cheap plastic vinden aanvoelen en vinden hem traag, dus daarom ben ik verder gaan kijken.

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Verwijderd

Zou je niet beter het scherm om kunnen draaien?
Dus met de lange kant onder

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-02 08:55
Ik neem aan dat je dat beeld kan draaien?
Net als dat je een scherm in pivot zet.

[ Voor 6% gewijzigd door winkelwagen op 10-07-2006 20:38 ]

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wil je echt een "tablet" uit 1 stuk, of er eentje met een draaibaar scherm zodat hij ook een laptop-modus heeft?

Ik heb zelf de toshiba m200, dus met een draaibaar scherm, en dat is een superding. De M400 is er nu ook.

http://www.tabletpcbuzz.com/

specs

Pagina: 1