< dit stukje webruimte is te huur >
edit:
Pakkende titel? Ja
Onduidelijke titel? Ja
==> Slechte titel? Ja
Een modje kan deze vast wel even aanpassen naar "Voorstel: editmogelijkheden behouden na sluiten topic" en meteen dit topic op slot gooien
Zie onder andere:
Laatst gepost bericht verwijderen mits er niet gereageerd is
[rml][ Idee?] Delete your own Topic[/rml]
en er zijn er nog wel meer die hier betrekking op hebben
[ Voor 34% gewijzigd door Yoeri op 10-07-2006 14:42 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Noem één voordeel?aex351 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:39:
Pakkende topic titel he. Ja zou het niet fijn zijn dat wanneer een topic opslot gaat gebruikers vooralsnog controlle kunnen hebben over hun gemaakte posts. Dus dat ze het kunnen editen enz.
Een slot is bedoeld als afsluiting en wel per direkt... dan moet je zulk een topic ook geheel 'dichtzetten' ...
nog steeds je posts kunnen editten, doet dan volgens mij meer kwaad dan goed.
Mochten er werkelijke reden zijn dat je bepaalde dingen graag verwijderd ziet... en je daarvoor ook werkelijk een goede grond hebt, kun je eventueel wel contact opnemen met een mod, ofwel via IM/mail of desnoods via SeM... deze kan het voor jou verwijderen.
Ik heb overigens ook de titel veranderd ....
prettig is vooral een kloppende titel te hebben, die de discussie en/of vraag beschrijft ... een te algemene topictitel kan erg onhandig zijn (bv als je een onderwerp wilt terugvinden, dan moet je meestal afgaan op de topictitel)
[ Voor 16% gewijzigd door RM-rf op 10-07-2006 14:52 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Oud :
[rml][ LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series )[/rml]
Nieuw :
[rml][ LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 2[/rml]
< dit stukje webruimte is te huur >
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
^^ Spuit 11
[ Voor 9% gewijzigd door WFvN op 10-07-2006 20:23 ]
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Onder andere na wat incidentjes met mensen die boos waren vanwege een slotje en die de hele discussie geruïneerd hebben door hun eigen posts leeg te editen, is besloten om dat dan maar onmogelijk te maken. Controle over je eigen post heb je op het moment dat je op submit drukt en zo lang dat topic open is. In andere gevallen is het een uitzondering als je na afsluiting van het topic toch echt nog iets moet aanpassen... en voor dat soort gevallen is inderdaad een mailtje of IM naar een mod veelal afdoende.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nee zonder gein, hoe verzin je het? Je voorbeeld is oke, maar komop, je kan toch zelf wel bedenken dat zoiets compleet mis kan gaan? Dan maar een modje mailen
*kruipt weer op stoel - droogheid @ 0.27 am, en het is geen vrijdag
[ Voor 18% gewijzigd door Nik op 11-07-2006 00:27 ]
Het is gewoon van oudsher zo geweest, en sinds het mogelijk was om de rechten anders toe te passen(React) is het ook gewoon zo gebleven, dus ik snap niet waar je dat geinige verhaal vandaan haalt maar dat is totaal uit de lucht gegrepen voor zover ik weet.Superdeboer schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:06:
Onder andere na wat incidentjes met mensen die boos waren vanwege een slotje en die de hele discussie geruïneerd hebben door hun eigen posts leeg te editen, is besloten om dat dan maar onmogelijk te maken.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
* Althans, niet in deze context. Het is wel meermaals gebeurd dat mensen dat deden na een conflict met de crew of iets anders, uiteraard gewoon bij open topics.
Ik weet niet of TR's bij gesloten topics nog veel gelezen gaan wordendjluc schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:34:
Een slot is gewoon duidelijk zoals het nu is. Alleen wat jammer is: Feedback geven na sluiting is niet snel mogelijk omdat de TopicReport afgesloten wordt. Dat is iets wat imo veranderd zou mogen worden. Hier zijn al enkele discussies over gevoerd, toch is het voor een knowledge base als Got volgens mij erg handig om je net getikte reactie, een handig linkje of wat dan ook nog te kunnen posten, althans een mod kan dit dan doen.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Daar zijn prima (snelle) oplossingen voor hoorDat is iets wat imo veranderd zou mogen worden. Hier zijn al enkele discussies over gevoerd, toch is het voor een knowledge base als Got volgens mij erg handig om je net getikte reactie, een handig linkje of wat dan ook nog te kunnen posten, althans een mod kan dit dan doen.
GoT als knowledge base zien is ietwat overdreven vind ik persoonlijk: het is een forum
Hmmm je hebt gelijk. Ik zit deze hele story te verwarren met het locken van berichten na 'een bepaalde tijd'... Anyway, het is verder wel evenzo van toepassing.moto-moi schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 00:44:
Het is gewoon van oudsher zo geweest, en sinds het mogelijk was om de rechten anders toe te passen(React) is het ook gewoon zo gebleven, dus ik snap niet waar je dat geinige verhaal vandaan haalt maar dat is totaal uit de lucht gegrepen voor zover ik weet.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.