Toon posts:

mod Xandrios van I&H beantwoordt geen e-mail

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op 27 juni heb ik het volgende per e-mail naar Xandrios verstuurd:
Hallo,

Graag zou ik wat verbeterd zien aan de hosting FAQ van het I&H subforum
- Hosting FAQ - van GoT. Ik
hoop dat ik dan bij jou aan juiste adres ben.

Ik mis namelijk een belangrijke vraag en antwoord in deze FAQ, namelijk
waarom de prijsverschillen tussen hosting providers zo groot zijn?

Ik heb mijzelf vandaag even kort verdiept in hosting en dergelijke, en
toen ik aanbieders ging vergelijken zag ik al snel dat er grote
verschillen zijn in de kosten van verschillende aanbieders, terwijl zij
toch vergelijkbare producten lijken aan te bieden.

Om mijn vraag te beantwoorden heb ik zelf wat gezocht en dit topic op
GoT gevonden: Hosting twijfels

Omdat het erg verwarrend is voor newbies wanneer zij zien dat aanbieder
A webhosting aanbiedt voor minder dan ­­€ 5 en dat aanbieder B hetzelfde
lijkt te bieden voor € 20, lijkt het mij een goed idee om een vraag die
dit behandelt toe te voegen aan de FAQ.

Daarnaast lijkt de FAQ verouderd omdat deze het nog heeft over de oude
subforum namen (I&T i.p.v. I&H).

Zou jij de FAQ a.u.b. willen aanpassen? Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,
Sander van Loon
Nu is het 10 juli, meer dan een week geleden dus. Ik had ik eigenlijk wel een antwoord op mijn e-mail verwacht. Maar antwoord of geen antwoord, kan de hosting FAQ van I&H a.u.b. aangepast worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen, maar je bent niet de enige die geen antwoord krijgt van mods ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 10-07-2006 12:13 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

IH heeft natuurlijk meer dan 1 mod, dus als de HGM niet reageert (wie weet is hij wel op vakantie ofzo, niet onwaarschijnlijk in deze tijd van het jaar) kun je het altijd nog naar de andere mod(s) sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hij kan best op vakantie zijn ofz. Daar al is aan gedacht?

Verder krijg ik van de ene mod wel altijd een mailtje terug, en weer van een andere niet. Misscien dat die problemen aan zijn kant heeft mbt tot de mail. 9 van de 10 keer is dit het geval :)

Terw-Dan :(

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 10-07-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

DaannO schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:04:
Hij kan best op vakantie zijn ofz. Daar al is aan gedacht?
Kan, maar ik sprak hem onlangs nog op irc. :)
Misschien dat die problemen aan zijn kant heeft mbt tot de mail. 9 van de 10 keer is dit het geval :)
Zou goed kunnen.

Ik heb Xandrios middels een PM op dit topic geattendeerd. Hij zal tzt wel reageren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zijn gebruikersprofiel stond dat ie vandaag nog GoT had bezocht, dus lijkt mij dan niet dat ie op vakantie is. Bedankt voor het sturen van een PM.

Gunner: het zal dan misschien wel meer voorkomen dat mensen geen antwoord krijgen van een mod, maar ik geef hier een suggestie ter verbetering van een FAQ. Ik verwacht van een mod een bepaalde toewijding aan zijn/haar werk en dan lijkt het mij vanzelfsprekend dat er een reactie volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:39:
Gunner: het zal dan misschien wel meer voorkomen dat mensen geen antwoord krijgen van een mod, maar ik geef hier een suggestie ter verbetering van een FAQ. Ik verwacht van een mod een bepaalde toewijding aan zijn/haar werk en dan lijkt het mij vanzelfsprekend dat er een reactie volgt.
Er zijn meerdere redenen denkbaar dat een crewlid niet reageert op de mail, terwijl het toch een relevante opmerking in de mail betreft;
• er is al actie ondernomen op GoT zelf.
• de mail-forward werkt (even) niet naar behoren.
• de mail komt terecht in de spamfilter en die wordt niet geregeld gecontroleerd.
• persoonlijke omstandigheden (erg druk met iets anders, vakantie), al is een forward naar een collega dan snel gemaakt.

En daarbij zijn de meeste crewleden middels andere media ook bereikbaar.
:)

[ Voor 5% gewijzigd door Opi op 10-07-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En het is wel redelijk verstopt (alszijnde ik kan het zelf niet vinden :P), maar je kan het ook naar de groep mailen, dus IHMods@tweakers.net. Er zijn altijd meerdere redenen dat 1 persoon niet direct reageert.

Overigens vraag ik me af wat er met etiquette is gebeurd, je had het mailtje toch nogmaals kunnen sturen? Heb je weleens stilgestaan bij het feit dat er wellicht wel een antwoord is verstuurd maar niet is aangekomen bij jou. :)

Waarbij ook je toonzetting een groot deel van m'n nekharen doet rijzen.

[ Voor 10% gewijzigd door BtM909 op 10-07-2006 13:16 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
[quote]

Dan is het als nog wel netjes om wat terug te sturen, mits er niks bij mededelingen staat natuurlijk :)

Verder ben ik het met opi eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

BtM909 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:15:
Dat vind ik nog wel meevallen. Het is geen brief naar de koningin?
Opi schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:45:
Er zijn meerdere redenen denkbaar dat een crewlid niet reageert op de mail, terwijl het toch een relevante opmerking in de mail betreft;
Ik heb deze discussie onlangs al eens binnen LA aangezwengeld. Feit is dat er wel het enige kan worden verbeterd wat betreft feedback naar users toe, niet alleen ik, maar gewoon veel mensen ontvangen gewoon geen feedback van hun inspanningen om GoT leefbaarder te maken of te verbeteren.

Is het nu zo moeilijk om even een PM te maken, of eenvoudiger nog, even op Reply klikken binnen je mail client? Zo heb je meteen twee problemen opgelost
  1. Je weet dat het aangekomen is
  2. Je weet dat het gelezen is.
Dit zal wel het nadeel zijn wat er kleeft aan een forum wat zo groot is geworden.

Het gebeurt gewoon te veel dat er helemaal geen feedback komt, en tsjah, dan haken echt veel mensen domweg af, en dan zal er weinig motivatie zijn om nog eens verbeterpunten en/of kritiek te uitten.

Enige uitweg dan is, wat TS ook doet, is een LA topic openen. Gevolgd door altijd weer dezelfde argumenten van de mods; geen tijd, geen zin, niet gelezen, vergeten, zijn er mee bezig (streep door wat niet van toepassing is)
En daarbij zijn de meeste crewleden middels andere media ook bereikbaar.
:)
Ik kan me voorstellen dat hij dit verhaal in een mail zet i.p.v per IRC, MSN of ander chat middel.

[ Voor 84% gewijzigd door Gunner op 10-07-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 23-09 13:02

dread

Sluwe vlaming

BtM909 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:15:
En het is wel redelijk verstopt (alszijnde ik kan het zelf niet vinden :P), maar je kan het ook naar de groep mailen, dus IHMods@tweakers.net. Er zijn altijd meerdere redenen dat 1 persoon niet direct reageert.

Overigens vraag ik me af wat er met etiquette is gebeurd, je had het mailtje toch nogmaals kunnen sturen? Heb je weleens stilgestaan bij het feit dat er wellicht wel een antwoord is verstuurd maar niet is aangekomen bij jou. :)

hmm de toonzetting van de brief is wel netjes, toch. Gewoon een duidelijke vraag.

Maar inderdaad had je wel een mailtje opnieuw kunnen sturen. MODS zijn ook mensen die af en toe iets langzamer kunnen zijn of per ongeluk gedelete hebben. Damn ik zou echt nooit een Mod willen zijn. Altijd je moeten verantwoorden. Misschien had ie net even geen zin.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gunner schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:49:
[...]

Dat vind ik nog wel meevallen. Het is geen brief naar de koningin?
Wie heeft het over de mail? :)

Het gaat mij om het topic hier en met name:
Nu is het 10 juli, meer dan een week geleden dus. Ik had ik eigenlijk wel een antwoord op mijn e-mail verwacht. Maar antwoord of geen antwoord, kan de hosting FAQ van I&H a.u.b. aangepast worden?
Overigens geldt ook hier weer: verstuur de email opnieuw en wacht even op een reactie van de betreffende mod(s). Het heeft geen zin om allerlei mogelijke redenen te gaan verzinnen waarom TS nog niks heeft gehoord :)

[ Voor 20% gewijzigd door BtM909 op 10-07-2006 14:07 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Excuus dan. :) Net zoals dread dacht ik dat het over zijn e-mail ging ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Gunner op 10-07-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik heb deze discussie onlangs al eens binnen LA aangezwengeld. Feit is dat er wel het enige kan worden verbeterd wat betreft feedback naar users toe, niet alleen ik, maar gewoon veel mensen ontvangen gewoon geen feedback van hun inspanningen om GoT leefbaarder te maken of te verbeteren.

Is het nu zo moeilijk om even een PM te maken, of eenvoudiger nog, even op Reply klikken binnen je mail client? Zo heb je meteen twee problemen opgelost

Dit zal wel het nadeel zijn wat er kleeft aan een forum wat zo groot is geworden.

Het gebeurt gewoon te veel dat er helemaal geen feedback komt, en tsjah, dan haken echt veel mensen domweg af, en dan zal er weinig motivatie zijn om nog eens verbeterpunten en/of kritiek te uitten.

Enige uitweg dan is, wat TS ook doet, is een LA topic openen. Gevolgd door altijd weer dezelfde argumenten van de mods; geen tijd, geen zin, niet gelezen, vergeten, zijn er mee bezig (streep door wat niet van toepassing is)
Private messages komen er in de volgende react aan. En daar is al een hele discussie aan geweid. Dus er komt in de toekomst verbetering in.

Je moet natuurlijk ook even relativeren want het zijn ook gewoon mensen die dit als hobby doen. Natuurlijk hebben ze toeweiding anders waren ze nooit mod geworden. Een beetje geduld kan met dit warme weer nooit kwaad denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DaannO schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:07:
Private messages komen er in de volgende react aan. En daar is al een hele discussie aan geweid. Dus er komt in de toekomst verbetering in.
Onzin. Mods hebben NU al PM mogelijkheden. En de messages die binnen GoT gestuurd kunnen worden in de volgende versie van React zijn alles behalve privé.

Blijft over dat gebruikers onderling elkaar berichten kunnen sturen, maar dat is niet het probleem binnen dit topic.

[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 10-07-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Gunner schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:10:
[...]

Onzin. Mods hebben NU al PM mogelijkheden. En de messages die binnen GoT gestuurd kunnen worden in de volgende versie van React zijn alles behalve privé.

Blijft over dat gebruikers onderling elkaar berichten kunnen sturen, maar dat is niet het probleem binnen dit topic.
Het gaat dan ook niet of de mods pm onderling hebben, maar van user naar mod. Dat is er alleen nog in de vorm van topic report verder nog niet.

Het is wel prive in mate dan. Want mods kunnen gesprekken wel ophalen maar ik bijv zou de jou niet kunnen opvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Even op persoonlijke voet;
Je gaat er hierbij vanuit dat er onderhandeld kan worden en dat de moderator en de user op gelijke voet staan qua rechten in dat forum. Dit is niet het geval. De taak van de moderators van het desbetreffende forum is het handhaven van de orde op dat forum. Uiteraard kan je ze ergens op attenderen, maar dit impliceert niet dat ze terugkoppeling moeten geven of verantwoording aan je af dienen te leggen.

En nu begrijp ik dat een aantal zich gekwetst en ondergewaardeerd voelt, maar men gaat zich opeens rechten toebedelen die nooit gegeven zijn.

Ik zelf stel het lezen van TR's altijd op prijs, al zal ik er niet altijd naar handelen, verantwoording voor afleggen of op antwoorden. :)
Erg jammer in dat geval. Al vraag ik me terdege af of er echt zoveel mensen afvallen.
Enige uitweg dan is, wat TS ook doet, is een LA topic openen.
Dat is het niet en onderstaande opmerking vind ik dan ook overdreven.
Gevolgd door altijd weer dezelfde argumenten van de mods; geen tijd, geen zin, niet gelezen, vergeten, zijn er mee bezig (streep door wat niet van toepassing is)
Ik kan me voorstellen dat hij dit verhaal in een mail zet i.p.v per IRC, MSN of ander chat middel.
Een tweede keer kan mijns inziens prima middels IM gepolst worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Opi op 10-07-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Opi schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:23:
Even op persoonlijke voet;
Je gaat er hierbij vanuit dat er onderhandeld kan worden en dat de moderator en de user op gelijke voet staan qua rechten in dat forum. Dit is niet het geval. De taak van de moderators van het desbetreffende forum is het handhaven van de orde op dat forum. Uiteraard kan je ze ergens op attenderen, maar dit impliceert niet dat ze terugkoppeling moeten geven of verantwoording aan je af dienen te leggen.

En nu begrijp ik dat een aantal zich gekwetst en ondergewaardeerd voelt, maar men gaat zich opeens rechten toebedelen die nooit gegeven zijn.

Ik zelf stel het lezen van TR's altijd op prijs, al zal ik er niet altijd naar handelen, verantwoording voor afleggen of op antwoorden. :)
Het gaat hier toch niet over TR's? :) Hoewel ik die verwijzing er ook wel een beetje in lees gaat het hier primair om het reageren op mail, en dat vind ik inderdaad wel zo netjes om te doen. Ik denk ook dat elk crewlid dat wel met me eens is, en dat er gewoon iets mis is gegaan ergens. Misschien is Xandrios het simpelweg vergeten, of heeft ie de mail door een verkeerd ingestelde (spam)filter wel niet gelezen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 01:18
Even een paar puntjes:

- Mail is prima ontvangen en gelezen.
- 'k heb nog absoluut geen tijd gehad om me in de FaQ te verdiepen, aangezien dat simpelweg veel tijd kost.
- Dit is een non-urgent 'probleem'. En komt daardoor ook onderaan de to-do list terrecht. En kan daardoor dus even duren voordat er tijd is gevonden om de FaQ te gaan herschrijven/aanpassen.
- Als je direct een bevestiging op je mailtje had gewilt, had je me even moeten aanspreken per IM, of dat vermelden in je mail. Via een topic als dit is imho, in een geval als dit, totaal overbodig.

Maargoed, je mail staat dus als 'ongelezen', en zal beantwoord worden zodra ik eraan toekom. Wegens het niet-dringende karacter van de mail kan dat dus eventjes duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Opi schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:23:

Joh, niemand hoeft verantwoording richting iemand af te leggen.

In plaats van hier de discussie voor de zoveelste keer te voeren, is het echt niet eenvoudiger om even op "reply" te klikken? Dat heeft niets met rechten ontlenen te maken, maar je voorkomt er aan de andere kant een x aantal topics in LA per jaar mee, of is het echt zo'n grote moeite?
Je gaat er hierbij vanuit dat er onderhandeld kan worden en dat de moderator en de user op gelijke voet staan qua rechten in dat forum.
Ik ga helemaal nergens vanuit. Het lijkt me meer een kwestie van goed fatsoen, maar dat is mijn persoonlijke voet.

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 10-07-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

-NMe- schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:52:
Het gaat hier toch niet over TR's? :) Hoewel ik die verwijzing er ook wel een beetje in lees gaat het hier primair om het reageren op mail, en dat vind ik inderdaad wel zo netjes om te doen.
Qua boodschap zie ik geen verschil. Enkel het medium is anders. :)
Gunner schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:55:
In plaats van hier de discussie voor de zoveelste keer te voeren, is het echt niet eenvoudiger om even op "reply" te klikken? Dat heeft niets met rechten ontlenen te maken, maar je voorkomt er aan de andere kant een x aantal topics in LA per jaar mee, of is het echt zo'n grote moeite?
Ja, soms wel.
Ik ga helemaal nergens vanuit. Het lijkt me meer een kwestie van goed fatsoen, maar dat is mijn persoonlijke voet.
Ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Opi schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:10:
Qua boodschap zie ik geen verschil. Enkel het medium is anders. :)
Persoonlijk vind ik de keuze voor mail als medium automatisch impliceren dat je antwoord hebben wil vanwege het persoonlijke karakter. Als ik de moeite neem om jou persoonlijk ergens op te wijzen via een mail (wat een medium is dat is bedoeld voor two-way communicatie), dan verwacht ik toch op zijn minst een reactie terug. Een TR is in die mate anders dat je bij die TR kan zien aan het betreffende topic wat ermee gedaan wordt. Wanneer je echter niet reageert op mail is er geen enkele manier om te zien of je feedback gewaardeerd wordt, en dat zou voor mij reden zijn om te stoppen met feedback geven als ik een user was.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

-NMe- snapt helemaal wat ik bedoel ! :D

Echt, beter had ik het niet kunnen verwoorden! :*)

En ik altijd maar denken dat die Devschuur mannetjes raar waren :P

[ Voor 27% gewijzigd door Gunner op 10-07-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lamaar .. niet de moeite waard

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:16

Cyphax

Moderator LNX
Xandrios schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:53:
- Als je direct een bevestiging op je mailtje had gewilt, had je me even moeten aanspreken per IM, of dat vermelden in je mail. Via een topic als dit is imho, in een geval als dit, totaal overbodig.
Dat is een beetje een onhandige manier van werken dan. Je kunt gerust een mailtje terugsturen met iets als "dank voor de moeite, echter wegens tijdsgebrek wordt dit voorlopig niets" en DAN was dit topic overbodig geweest. Misschien heeft salamander geen IM maar zelfs al heeft hij die wel: niemand verwacht dat iemand per IM een reactie moet aanvragen. :)
Begrip voor drukte van jouw kant komt niet aanwaaien, dat moet je kweken en dat doe je niet door mails ongelezen te laten terwijl je ze wel gelezen hebt. :)
Gunner schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:23:
En ik altijd maar denken dat die Devschuur mannetjes raar waren :P
Oh, omdat 'ie het nou een keer per ongeluk goed verwoordt is 'ie niet meer raar? :+

[ Voor 17% gewijzigd door Cyphax op 10-07-2006 15:53 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Jammer Gordijnstok, dat je je post weg-edite, je had zeker wel een punt.
Cyphax schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:32:
Oh, omdat 'ie het nou een keer per ongeluk goed verwoord is ie niet meer raar? :+
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

-NMe- schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:20:
Persoonlijk vind ik de keuze voor mail als medium automatisch impliceren dat je antwoord hebben wil vanwege het persoonlijke karakter.
Ik vind dit niet, maar dat komt wellicht omdat ik email op een andere manier gebruik. Email is dan wel te gebruiken voor two-way communication, het is geen direct two-way communication. Als mensen met zekerheid antwoord van me willen, dan gebruiken ze dat medium. Op deze manier communiceer ik ook met anderen. Primaire reden is dat ik met email en post niet met zekerheid kan zeggen of een bericht aankomt.
Een TR is in die mate anders dat je bij die TR kan zien aan het betreffende topic wat ermee gedaan wordt.
Zowel de TR als de email stellen iets op GoT ter discussie. In beide gevallen is het ter discussie gestelde te monitoren; wanneer Xandrios de FAQ aangepast had, dan was dit voor iedereen waar te nemen.

Wat het moderatiebeleid betreft ligt het wellicht wat genuanceerder, maar wanneer ik een email stuur met het verzoek om een bepaalde genomen actie te verdedigen, dan zou het mij om het even zijn of ik niets terug krijg of een reactie als "daarom". :)

Grote kans dat ik nu als enorm bot overkom, maar ik probeer qua TR en mail zo vaak mogelijk van repliek te dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

^ ^ ik heb juist een beetje het gevoel dat je jezelf tegenspreekt?

Ik ben het iig met -NMe- eens (maarja, het is niet voor niets mijn papa :P), maar een simpele email (en dan al helemaal met een expliciete vraag waar een request voor two way comm vanaf druipt) zou al voldoende geweest kunnen zijn. Mijn persoonlijke mening: het minimale op een 'publiek verantwoord emailadres'.

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 10-07-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

BtM909 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:51:
^ ^ ik heb juist een beetje het gevoel dat je jezelf tegenspreekt?
Neuh, zelfs geen paraconsistente logica, maar dat terzijde. :P

Maar ok, ik zal er voortaan rekening mee houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik wil in dit topic ook stellen dat ik soms ook niet goed reageer op verzoeken die veel werk vereisen, maar dat nog een keer een mailtje sturen me vaak wel wakker maken :). Over het algemeen probeer ik gewoon op mail te reageren. Op TR's reageer ik bijna nooit overigens, dat vind ik heel iets anders. Staat ook nooit een vraag in, itt een mailtje :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
Standaard een "ik zal er naar kijken"-mailtje terugsturen lijkt me in 9 van de 10 gevallen eigenlijk al afdoende. Kost je hooguit 10 seconde, maar stelt de zender wel tevreden :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hahn schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:04:
Standaard een "ik zal er naar kijken"-mailtje terugsturen lijkt me in 9 van de 10 gevallen eigenlijk al afdoende. Kost je hooguit 10 seconde, maar stelt de zender wel tevreden :)
Idd mee eens. Het kost bijna niks van je tijd en het is wel zo beleefd te doen.
- Mail is prima ontvangen en gelezen.
- 'k heb nog absoluut geen tijd gehad om me in de FaQ te verdiepen, aangezien dat simpelweg veel tijd kost.
- Dit is een non-urgent 'probleem'. En komt daardoor ook onderaan de to-do list terrecht. En kan daardoor dus even duren voordat er tijd is gevonden om de FaQ te gaan herschrijven/aanpassen.

Maargoed, je mail staat dus als 'ongelezen', en zal beantwoord worden zodra ik eraan toekom. Wegens het niet-dringende karacter van de mail kan dat dus eventjes duren.
1: Waarom stuur je dan niks terug? Het kost je minder tijd om even een bevestiging te sturen dan hier te posten :)

2:Dan vraag je of een van de mede mods wel tijd heeft omdat de faq er is om users te leiden. Hierin staat duidelijk wat er wel en niet van ze verwacht wordt en moet dan ook in orde zijn volgens mij.

3:Zoals bij 2 denk ik dat de faq een van de belangerijkste dingen uit een thread is. Maar de meningen zullen daar over verschillen.

4:Als iemand je een mail stuurt, dan gaan erg veel mensen er van uit dat je er op reageert. Zeker hoe de mail van de ts in elkaar zat, neig je automatisch er naar om er op te reageren. Het is overgins ook wel zo beleefd als iemand positieve kritiek heeft om daar even voor te bedanken.

Jou hele post komt bij mij een beetje over als dat je erg weinig tijd hebt voor GOT. Blijkbaar heb je ook een hele lange to do lijst waar geen einde aan komt wegens tijd gebrek.

[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 10-07-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hahn schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:04:
Dat doe ik meestal ook, ben het iig mezelf aan het aanleren :P Ik ben nogal een warhoofd, en zeker in drukkere tijden dan heb ik het mailtje wel gelezen, maar schiet ie er daarna nog ff doorheen.

Mensen die wel eens mail van me hebben terug gehad zullen wel herkennen dat ik meestal nog ff er bij zet voor de zekerheid dat ze me nog ff een reminder moeten sturen als ze binnen x dagen geen antwoord hebben van me :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 01:18
Het terugsturen van mail, inclusief bedankje, zou uiteraard nog komen...maar wegens tijdgebrek is dat er tot nu toe bij ingeschoten. Ik ben het er ook wel mee eens dat een week voor zo'n miltje wat lang is, maar soms zit het qua tijd een beetje tegen. Toen ik de mail las had ik ook niet verwacht dat 't zo lang zou duren ;)

Uiteraard is de FaQ er om mensen te leiden, maar dit is een klein dingetje dat geen absolute haast heeft. Het is een toevoeging die handig is, maar het is niet zo dat de faq onbruikbaar wordt als het even blijft liggen.
Jou hele post komt bij mij een beetje over als dat je erg weinig tijd hebt voor GOT. Blijkbaar heb je ook een hele lange to do lijst waar geen einde aan komt wegens tijd gebrek.
't is 'none of your business', maar de laatste tijd was inderdaad qua tijd wat krap. Zoals je ongetwijfelt weet is het modereren op GoT vrijwilligerswerk, en dus zal af en toe de prioriteit ook op andere dingen liggen. Zoals in dit geval. En dan blijven de wat minder-urgente dingen wat langer liggen, correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
't is 'none of your business', maar de laatste tijd was inderdaad qua tijd wat krap. Zoals je ongetwijfelt weet is het modereren op GoT vrijwilligerswerk, en dus zal af en toe de prioriteit ook op andere dingen liggen. Zoals in dit geval. En dan blijven de wat minder-urgente dingen wat langer liggen, correct.
Idd het gaat me echt niks aan. Het was eigenlijk ook meer een opmerking dan dat ik een reactie wou hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wauw, veel replies in dit topic. Het was misschien wel wat overdreven van mij om hier gelijk een topic te openen, ik had het inderdaad via IM kunnen proberen, had ik helaas niet aan gedacht.

I.i.g. bedankt Xandrios, voor het aanpassen van de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xandrios schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:13:

[...]

Wat je precies te doen hebt is inderdaad none of our business, maar het feit dat je te weinig tijd hebt is dat op zich wel: je bent moderator op vrijwillige basis, maar de moderators zijn hard nodig om het tuig in het gareel te houden. Ben je een langere tijd niet of weinig op GoT, dan is het misschien handig om een forward voor je mail in te stellen zodat mail naar Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/18355/FFFFFF/5C5850 (ook) naar het algemene adres voor de I&H mods gaat (tenzij je ook privé mail daar ontvangt natuurlijk, maar of dat zo is is weer none of my business ;)).
Pagina: 1