Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PDA] Dell Axim x51v of een HP Ipaq ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou een nieuwe PDA willen kopen en ik ben aan het twijfelen tussen deze Dell en het HP Ipaq gamma ... . Er zijn véél mensen die me HP aanraden, mijn vorige was ook een HP maar deze Dell ziet er wel goed uit vindt ik.
Ik hoop van de mogelijke toestellen reacties te krijgen van gebruikers en kenners.

Wat wil ik met mijn pda: mails, agenda, contacten, taken, documenten, ... meenemen en thuis en in vergaderingen bekijken + aanpassen en bijvullen.
Tom tom 5 erop installeren en mbv van mijn BT GPS ontvangertje dit ook dagelijks gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Telefoneren is niet nodig voor mij trouwens... .

Verwijderd

Topicstarter
ik twijfel tussen de Dell Axim X51v en de HP iPAQ hx2790.

Zijn er mensen die één van deze twee kennen en me er goede of negatieve dingen over kunnen vertellen?

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:08

FaceDown

Storende factor.

Ik krijg de Dell binnen nu en enkele dagen. Ik zal je laten weten hoe ie bevalt. Ik heb voor de Dell gekozen omdat ik die goedkoop in de US kon bestellen.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt

maar de dell is niet speciaal beter dan de hp dus?
allesinds kijk ik uit naar reactie van je als je hem hebt.

voor wat gebruik je hem? ook met tomtom5 ?

Verwijderd

Topicstarter
Het wordt de IPAQ hx2790 ... te veel negatieve dingen over de service van Dell gehoord. Den Dell is wel supergoedkoop tegenwoordig maja ... .

Verwijderd

Topicstarter
Nog net niet gekocht doordat ik aan het twijfelen ben... iemand heeft een 3000 reeks gekocht van HP met een camera erin en vindt dit zéér handig. Maar blijkbaar heeft HP dit niet meer in de huidige pda's zitten (zonder telefoonfunctie) of is er een alternatief?

Verwijderd

Ik heb een HP RX3715 te koop, incl TomTom.
pm me als je geïnteresseerd bent.
Ik ben wel van België.
Pagina: 1