Ik lees is steeds meer topics dat de waarde van een MBO ICT-Beheerder diploma tot een dieptepunt is gezakt. Nu wil ik in dit topic eigenlijk de verschillen per MBO school naar boven krijgen, omdat ik het gevoel heb (heb afgelopen week mijn diploma opgehaald) dat ik toch met een beetje eigen inbreng toch nog aardig wat heb kunnen leren.
Ik ben nieuwsgierig naar de onderlinge verschillen per MBO School. (vooral met betrekking tot examinering) Ik weet bijv. dat tussen ROC-Nijmegen (waar ik heb gezeten) en Gilde Opleidingen Venray een groot verschil zit.
Hoe heb jij je examen gehaald, en wat heb je hiervoor moeten doen?
Via dit topic kunnen schoolzoekende eventueel dan ook bekijken of ze willen kiezen voor een bepaalde school, waarom niet of waarom wel?
Ik ben nieuwsgierig naar de onderlinge verschillen per MBO School. (vooral met betrekking tot examinering) Ik weet bijv. dat tussen ROC-Nijmegen (waar ik heb gezeten) en Gilde Opleidingen Venray een groot verschil zit.
Hoe heb jij je examen gehaald, en wat heb je hiervoor moeten doen?
Via dit topic kunnen schoolzoekende eventueel dan ook bekijken of ze willen kiezen voor een bepaalde school, waarom niet of waarom wel?