[XP] Dual monitor met Toshiba Satellite A40

Pagina: 1
Acties:

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024
Momenteel hangt mijn laptop aan een extern scherm dat precies hetzelfde laat zien als het laptopscherm. Eigenlijk wil ik een dual monitor setup (laptopscherm+extern scherm) waarbij het externe scherm de hoofdmonitor is. Ik heb geprobeerd dit voor elkaar te krijgen, maar telkens als ik de instellingen wilde toepassen, dan liep de boel vast. Het laptopscherm als hoofdmonitor instellen werkt wél. De nieuwste Intel drivers voor mijn chipset werkten niet lekker, vandaar dat ik met de één-na-nieuwste versie werk.

Doe ik iets niet goed of is er misschien een andere manier om dit voor elkaar te krijgen?

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-03 16:40

PnD

like in Pinda ^_^

Dezelfde vraag heb ik voor een NC6120 met een intel chip.

Laptop hangt in een docking met hieraan aan de VGA een TFT en aan de DVI een TFT.
Wil graag dual screen, 2x hetzelfde beeld lukt al wel

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat gebeurt er precies als het vastloopt? Moet je dan heel de PC uitzetten of krijg je een crash oid? :)

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb het net nog eens geprobeerd, maar wat er gebeurt is dat het externe scherm gewoon geen beeld krijgt en mijn laptopscherm overgeschakeld wordt naar 640*480.

//edit: Is het anders misschien mogelijk dmv een kleine util om snel over te schakelen van dual monitor naar een clone setup? Zo kan ik toch nog makkelijk games etc. op mijn externe scherm spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door Mei op 29-08-2006 13:27 ]