Hallo,
Ik startte vanochtend mijn pc op en toen kreeg ik bij de windows startup een BSOD met daarin: BAD_POOL_CALLER en de rest kon ik niet lezen want toen ging mijn pc rebooten.
Ik heb de pc meerdere malen laten rebooten om te kijken of deze wou opstarten maar tevergeefs.
Gisteravond heb ik Winroute geinstalleerd en sindsdien heb ik dus BSODs.
Ik heb de searchfunctie zowel op GoT als op Google gebruikt maar echt relevante resultaten kwamen daar niet uit
Ik kan dus NIET vanuit windows allerlei wijzigingen gaan aanbrengen, omdat windows niet wil opstarten.
Specs:
- Processor: AMD Athlon +3500(standaard clock)
- Moederbord: Asus A8N-SLI
- Grafische Kaart: Asus ATI Radeon X850pro(standaard clock)
- Voeding: Antec 450W
- Hardeschijf: Hitachi Deskstar 250GB
- Geheugen: 2x 512mb Twinmos in Dual-Channel
Ik denk zelf dat het aan Winroute ligt, omdat ik het daarvoor nog nooit gehad heb.
Nu is dus mijn vraag: Hoe krijg ik mijn pc weer in orde?
Ik startte vanochtend mijn pc op en toen kreeg ik bij de windows startup een BSOD met daarin: BAD_POOL_CALLER en de rest kon ik niet lezen want toen ging mijn pc rebooten.
Ik heb de pc meerdere malen laten rebooten om te kijken of deze wou opstarten maar tevergeefs.
Gisteravond heb ik Winroute geinstalleerd en sindsdien heb ik dus BSODs.
Ik heb de searchfunctie zowel op GoT als op Google gebruikt maar echt relevante resultaten kwamen daar niet uit
Ik kan dus NIET vanuit windows allerlei wijzigingen gaan aanbrengen, omdat windows niet wil opstarten.
Specs:
- Processor: AMD Athlon +3500(standaard clock)
- Moederbord: Asus A8N-SLI
- Grafische Kaart: Asus ATI Radeon X850pro(standaard clock)
- Voeding: Antec 450W
- Hardeschijf: Hitachi Deskstar 250GB
- Geheugen: 2x 512mb Twinmos in Dual-Channel
Ik denk zelf dat het aan Winroute ligt, omdat ik het daarvoor nog nooit gehad heb.
Nu is dus mijn vraag: Hoe krijg ik mijn pc weer in orde?