Ik heb de topics zitten lezen over een 1800XT of een geforce 7800 en zit ik nou al ongeveer een maand allerlei sites af te gaan, nou ben ik zelf toch echt een grotere fan van ATI en de verschillen lijken dus ook niet zo groot.
Het grootste verschil leek m te zitten in overclockbaarheid.
Deze 2 kaarten zijn steeds de kaarten waar ik op uit kom die ik eventueel zou kunnen kopen.
Prijsklasse rond de 250 euro.
De HIS 1800 GTO iceq3 is 236 euro en de Sapphire X1800XT is 257 euro (allebei 256 MB).
Het verschil in overclockbaarheid is hierbij weggenomen. His heeft de 1800gto gepimpt zodat je hem kan gaan overclocken. Zeggen zij. Nou vraag ik me dit dus echt af.
Daarnaast vraag ik me af of iemand hier ervaring heeft met de eerste kaart.
De Sapphire X1800XT heb ik genoeg over gelezen om te weten dat hij goed is.
Weet iemand trouwens waar het verschil in zit tussen een GTO en een XT, dat ben ik nog niet ergens tegengekomen.
Het grootste verschil leek m te zitten in overclockbaarheid.
Deze 2 kaarten zijn steeds de kaarten waar ik op uit kom die ik eventueel zou kunnen kopen.
Prijsklasse rond de 250 euro.
De HIS 1800 GTO iceq3 is 236 euro en de Sapphire X1800XT is 257 euro (allebei 256 MB).
Het verschil in overclockbaarheid is hierbij weggenomen. His heeft de 1800gto gepimpt zodat je hem kan gaan overclocken. Zeggen zij. Nou vraag ik me dit dus echt af.
Daarnaast vraag ik me af of iemand hier ervaring heeft met de eerste kaart.
De Sapphire X1800XT heb ik genoeg over gelezen om te weten dat hij goed is.
Weet iemand trouwens waar het verschil in zit tussen een GTO en een XT, dat ben ik nog niet ergens tegengekomen.