div is transparant alleen in IE

Pagina: 1
Acties:

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2025
Hallo,

De titel zegt opzich al mijn probleem, ik heb een door javascript aangemaakte div met de volgende css (tis eens tooltip window die met je muis meegaat!)

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
.hovercontent
{
    background-color: #000000;
    position    : absolute;
    top     : 10px;
    left        : 10px;

width       : 160px;
    height      : auto;

padding     : 2px;

border-style    : solid;
    border-width    : 1px;
    border-color    : #909090;

font-family : Trebuchet MS, Arial, Sans serif;
    font-size   : 11px;
    color       : #d7f2a2;
    text-align  : left;

display     : none; ( deze word op block gezet na een hover! :o )
}

In firefox geen probleem, werkt perfect. Maar in IE zie ik de info EN de border maar de backgroundcolor wordt niet toegepast of op transperant gezet ofzo want ik kan er doorheen kijken!

Ik kon al niks vinden op de zoekmachine hier, misschien dat iemand het probleem herkend of mij hiermee kan helpen want ik weet het niet meer zo.

Alvast bedankt,
Angelo Michel

[ Voor 3% gewijzigd door semicon op 10-07-2006 00:50 ]

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 13:45
Heb je een online voorbeeld?

• semicon
Zie mijn site, dan muis over mijn canon 350D aan de zeikant (site: angelomichel.nl zie sig.)

[ Voor 2% gewijzigd door semicon op 10-07-2006 00:55 . Reden: ook inline ipv block getest, is et ook nie ]

• semicon
Ik heb denk ik de oplossing via msn net te horen gekregen, iets met lagen in css heeft et te maken. Ik kan me herinneren dat er een layer property was dus ik denk dat het bij deze gefixed is!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 23:46
Ik zit hier in IE7 (Bèta 3) en het lijkt hier idd. alsof hij achter de rest van de tekst (van dat menu) zweeft. Als je denkt in diepte's zeg maar... Kan je lagen definiëren? Want ik ben zelf alleen bekend in HTML met CSS.

[Edit] Ow, wat ben ik traag met berichtjes typen... |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Shaggy_NL op 10-07-2006 01:06 ]

Verwijderd

Hij doet het hier nu goed in IE6. Bedoel je z-index met lagen?

Ik zou trouwens geen handje weergeven bij die link (ik ging klikken), ik zou het wel gestippeld onderstrepen oid :)

• semicon
Oke thx Wwwillem ga ik meteen fixen :p Ik probeer langzaamerhand meer van dit soort dingen te ontdekken maar buiten dit forum om is het lastig dit soort problemen te vinden altijd, weten jullie hier misschien nog een site/programma voor of iets?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gewoon de tijd nemen en rustig de verschillende CSS attributen doorlezen op www.w3.org :)

Let overigens even op het volgende: twee keer achter elkaar reageren is niet gewenst en wordt als kicken binnen 24 uur gezien.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1