Hallo,
De titel zegt opzich al mijn probleem, ik heb een door javascript aangemaakte div met de volgende css (tis eens tooltip window die met je muis meegaat!)
In firefox geen probleem, werkt perfect. Maar in IE zie ik de info EN de border maar de backgroundcolor wordt niet toegepast of op transperant gezet ofzo want ik kan er doorheen kijken!
Ik kon al niks vinden op de zoekmachine hier, misschien dat iemand het probleem herkend of mij hiermee kan helpen want ik weet het niet meer zo.
Alvast bedankt,
Angelo Michel
De titel zegt opzich al mijn probleem, ik heb een door javascript aangemaakte div met de volgende css (tis eens tooltip window die met je muis meegaat!)
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| .hovercontent { background-color: #000000; position : absolute; top : 10px; left : 10px; width : 160px; height : auto; padding : 2px; border-style : solid; border-width : 1px; border-color : #909090; font-family : Trebuchet MS, Arial, Sans serif; font-size : 11px; color : #d7f2a2; text-align : left; display : none; ( deze word op block gezet na een hover! :o ) } |
In firefox geen probleem, werkt perfect. Maar in IE zie ik de info EN de border maar de backgroundcolor wordt niet toegepast of op transperant gezet ofzo want ik kan er doorheen kijken!
Ik kon al niks vinden op de zoekmachine hier, misschien dat iemand het probleem herkend of mij hiermee kan helpen want ik weet het niet meer zo.
Alvast bedankt,
Angelo Michel
[ Voor 3% gewijzigd door semicon op 10-07-2006 00:50 ]